星期三, 2月 28, 2007

士多啤梨

Ming知我喜歡吃士多啤梨,今天經過黃埔吉之島,見有很多韓國出產的空運到港,價錢也不太貴,便買一盒送我!





這種士多啤梨較長身,很甜,香味較淡,相比日本出產的,當然有所不及,但已較其他地方出色,食後除了解饞外,亦令我感到心滿意足!

10 則留言:

  1. "心滿意足"~因為是亞明送的!

    回覆刪除
  2. Maymay,
    這個當然啦!
    佢好少咁細心架!

    回覆刪除
  3. 對,一定更甜!

    今日在城市超級買了一樽特價的新年版青森蘋果汁,應該也會很甜!

    回覆刪除
  4. 我未曾食過韓國種的士多啤梨呢~
    因為它的外型有點怪...唔,去買來試下先得!

    回覆刪除
  5. 上個月老闆有買黎食過,味道都好甜,但就無日本草莓既香味

    回覆刪除
  6. 蘋果汁我自己買架!

    回覆刪除
  7. 那有點像'章姬'種, 我晌靜岡摘過!

    回覆刪除
  8. 萊少果然喺食家,韓國的草苺香味真喺差咗啲!

    回覆刪除
  9. 呢個價錢,同百街賣的美國士多啤梨差不多,但似乎正好多!

    回覆刪除