星期二, 2月 20, 2007

新年BB

這三個小孩是Winnie的堂、表弟妹,非常趣緻精靈,很討人歡喜。


這BB九個月大,重23磅!她爸爸抱著她,走了八層梯級到伯娘家拜年,累得氣喘如牛,笑說便與托著一罐石油氣上樓梯差不多。

這BB只得七個月大,20磅重!見到人只會笑,如見她喊便是代表她肚餓想食了!


這個小孩三歲,一點也不怕陌生人之餘,還主動逗你和他說話。

三個小孩的共通點是:媽媽都為了要全職照顧他們而放棄工作。可能亦是因為這原故,在媽媽悉心教導下,BB特別精靈伶俐。尤其是那個小男孩,說話有紋有路,當我對著他說,有媽媽全職照顧的孩子真幸褔時,他居然回我一句:「都幾o架!」,笑死我們!

9 則留言:

  1. 劉劉鄧,這幾天忙於拜年、做飯、打牌……索哂氣乎?

    三個 BB 都胖胖的,現在的小孩營養真好 ^_^

    回覆刪除
  2. 係!簡直要了我的老命!
    今天較好,整日呆在家,黃昏時才到家附近的酒樓與小學同學團拜!

    回覆刪除
  3. 看見笑容燦爛的孩子人也心情暢快些!

    喂,畀咗幾多利是佢地呀?

    回覆刪除
  4. 由母親帶大的孩子通常都是較乖巧的,看我家 Jason & Carmen 便知。要是當年意粉夠膽生,都會當個全職母親。

    大頭:你有無讀 wordy 初二篇 blog?呵呵!

    祝各位開工大吉、工作順利!

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    你個問題咁奇嘅?!咪一人兩封囉!
    唔通BB精靈啲便會畀多幾封利是咩?

    回覆刪除
  6. 劉劉鄧,你去邊度搵條老命黎呀?日本大把地方未去,仲有排做呀,妹!

    明天也要收心養性(雖然成個假期未野過)。

    回覆刪除
  7. 我幾時都話媽媽真的很偉大,現在d bb好多好大舊...很可愛呢!

    回覆刪除
  8. 睇吓夠唔夠畀 bb 落街買嘢食嘛 ^t^

    回覆刪除
  9. 大頭仔,
    買奶粉就緊喺唔夠啦!哈哈~~

    回覆刪除