星期三, 4月 01, 2009

這分鐘我掛念誰

妹妹,如果你在我身邊便好!



至少,我們可以結伴去品嚐Tong Wong的精心製作 .........

14 則留言:

  1. 好好好好好好好好好好好好想食!!!!!!!!!!!!!!!!!
    我絕對係對Fans!!!!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  2. 好好好好好好好好好好好好想食!!!!!!!!!!!!!!!!!
    我絕對係佢Fans!!!!!!
    (頭先打錯字)

    By 維尼

    回覆刪除
  3. 我地充當愛的替身先啦 ~~~ ^o^

    回覆刪除
  4. 妹妹,
    年年都有芒果主題架啦,今年食唔到咪等出年囉,出年食應該仲熱鬧啦~

    意粉,
    你呢句說話氹死我喇~

    Maymay,
    你張咭呢期好紅噃~

    Ellen,
    都係姊妹最有我心~

    回覆刪除
  5. 我又做埋替身囉~
    (我講好嘔心啊呵?)

    回覆刪除
  6. 大頭,
    你搞到我連早餐都食唔落~ @_@

    回覆刪除
  7. 妳個行程出得慢過我呀,師傅~~
    咁我咪青出於藍囉,hehe~~~

    回覆刪除
  8. 江湖傳聞你同我同一日出發又同一日番歸喎 ~~ ^^

    回覆刪除
  9. 大頭仔,
    我自己都想知~

    Maymay,
    係呀~
    你滿師好耐啦!可以隨時帶團日遊添~

    意粉,
    我8號飛,13號返,你呢?

    回覆刪除