星期二, 2月 27, 2007

代編行程之三

舊上司明天去雲南羅平賞油菜花田,要八日後才回港。
所以他想這一兩天內將個日本行程編排妥當。

昨天他在莫小姐處訂了機票,全日空十四日期,大阪進出連稅等收$3,063。好平!
可惜我沒假期!不能享用,殘念!

之後他來電著我代訂酒店和擬定行程初稿,臨危受命,即晚加開夜車,行程總算漸具雛型!
今天早上,將資料傳了給他過目,等他回覆。
忽然,想起以前與他共事的時光。他是一位追求完美的人,很多計劃或提案總要磨到最後一刻才出籠定案,故此我們常常要在很短期間內拼命趕,於限期前趕起給他交差。很久沒這感覺了,回想以前,雖然辛苦,但非常樂意及開心,但,those were the days !

行程初稿

細看這行程,自覺亦編得不錯,希望日後自己亦用得著啦!哈哈!

23 則留言:

  1. 是駕車遊嗎?

    你的舊老細一定很強壯,京都兩天的行程很趕呢。

    在 travellife 聽說油菜花田已開花,他們也攪了一團三月中去。

    回覆刪除
  2. 你問駕車遊是日本、還是雲南?

    我舊老細很喜歡行山,亦天天打太極,身體非常強壯!我自認不如!

    天氣這回事,比預測小姐們的心情更難!

    回覆刪除
  3. 31/3
    依日要由廣島去錦帶橋+後樂園+岡山城,再去埋奈良,跟住返廣島訓,有點怪...

    回覆刪除
  4. 我對京都以南的地方毫無認識
    畀唔到意見
    淨係覺得 14 天 ana 也是三千大洋好吸引
    無得早去晚返嗎?

    回覆刪除
  5. 票價勁吸引,可惜來回時間唔好。

    以前這時候去關西沒甚看頭,現在「世界變」,花鳥蟲魚都「失常」……

    劉劉鄧:
    我諗緊三個可能行程,以我情況,諗得黎啱架喇。等你開學之後俾你參詳下,吓 :)

    回覆刪除
  6. 和大頭一樣,京都以外的行程俾唔到意見,不過京都兩天有點小趕.如果他想慢慢欣賞景致的話,則每天起碼cut一個景點.

    回覆刪除
  7. 萊少,
    31/3奈良的字眼是打錯了!
    那幾天山陽行程,我未去過,亦未有時間查閱乘車時間距離等,只是舊老細自己看了意粉的遊記隨意組合在一起的,到底怎樣安排,還要從長計議!所以預留1/4做spare day.

    Jason,
    他希望能以兩天時間完成京都景點,但如不能,我估他不會勉強自己的。始終,選擇自由行是不想走馬看花!他是明白的!

    大頭仔,
    飛大阪的全日空只有晚去早返!所以才有這個價錢!
    夏天和歌山和鳥羽那邊我估會好靚,你可以考慮下!

    Wordy,
    等我開學?!
    你講的是我工作上、還是日文班呢?

    回覆刪除
  8. 你工作上呀。想下半年去旅行,但工作真的很緊張,不過搵下料,發下夢都好。

    回覆刪除
  9. 早些預備,早些開心嘛!
    我這兩天也想開始準備暑假的行程了!
    夢,有時發發吓便會成真!

    回覆刪除
  10. 呢個感覺好好多,奈良一日就夠。
    但有的珍貴的建築物只可遠觀…
    其它就俾唔到意見。
    夜的比貓你,因為無名果邊貼影片你地話睇唔到。

    回覆刪除
  11. 如果去,我會揀五六月
    避左暑假呢個旺季

    回覆刪除
  12. Ellen,
    暑假我打算續我未完的夢,再到上高地!
    然後由上高地去高山、白川鄉、金沢、再沿山陽線打個轉!

    大頭仔,
    五、六月,等我退休就可以揀這段時間去旅行嘞!所以,幾時我都羡慕你有份話放假就放假嘅工!

    回覆刪除
  13. 唔係架,我夠想依家或者復活節飛,但係都放唔到假喇 >_<
    我都唔係話放就放架。

    回覆刪除
  14. 大頭~~
    復活節紅日連周末,有5天喎!

    回覆刪除
  15. 我舊年四月去過和歌山,不過我先去白濱,再駕車去勝浦,浦島酒店好正, 不過多香港人及旅行團, 而且要搭接駁船去酒店的.

    回覆刪除
  16. 我要四月中後才可以放假
    所以對復活節已經冇幻想

    回覆刪除
  17. 四月中後咪仲好!機票又平又無咁多人!
    一於上東北賞櫻啦!

    回覆刪除
  18. 去過兩三次東北喇
    無人肯跟我去喇

    priceline 剩機票 $2,000 咋!

    回覆刪除
  19. 咁一於南下啦!
    去廣島食吓廣島蠔都好吖!
    淨機票$2,000, 好平喎!可惜我永遠都享用唔到!^__^

    回覆刪除
  20. 好想好想呀!
    想試吓去四國。

    回覆刪除
  21. 初步一看,我會將31/3岡山行程調到1/4,雖然廣島岡山交通時間不算太長,但這個調動可以坐少兩程車,不過要解決行李問題,可以考慮31/3晚改住岡山。

    有時間再交流一下錦帶橋、宮島的行程。

    回覆刪除
  22. 謝謝Cityphone爸爸的意見,等我也執執先!

    回覆刪除