星期日, 3月 15, 2009

今晚食乜餸之鹽焗雞翼

星期天,不用上班,花點時間玩煮飯仔。


意粉送的淡榨菜,不死鹹非常脆口, 拿來蒸瘦肉,一絕。


清炒芥蘭苗,菜苗既老亦沒芥蘭特有的清甜味,被騙了!



鹽焗雞翼
美國雞翼一磅,鹽焗雞粉半包
雞翼解凍後洗淨,抹乾水份,放入大碗內,加入半包鹽焗雞粉、半茶匙糖調味,放雪櫃內醃數小時。
厚底易潔鑊放爐上,開火,不用下油,雞翼逐一擺下平放,將火調至最慢,加蓋焗約八分鐘後,將雞翼反轉,此時,不需要再加蓋,調中火,煎至兩面金黃色即可。


這個煮法可將雞翼的油焗出,食法相對地較健康。

12 則留言:

  1. 雞翼好美味,不下油的煮法真不錯,下次照抄!
    我的大家姐也很喜歡用鹽焗雞粉醃雞翼。

    小頭

    回覆刪除
  2. 好好餸呀!
    等我又學下你咁煮雞翼先~

    回覆刪除
  3. 老師,
    係呀~
    係廚房玩咗半日,遲啲再熱啲就唔得架啦~

    小頭,
    鹽焗雞粉裏面有好多沙薑粉,好香,我家主人就最鍾意食呢款雞翼。

    大頭仔,
    我聽住先啦~
    你最近幾時煮過飯?

    回覆刪除
  4. 我以前好怕個陣沙薑味, 依家都可以食到啦! 我學過一種方法, 溶雪洗淨索水, 咩都唔醃, 一邊煎, 一邊洒小小幼鹽, 煎至金黃熟透, 再洒小小糖等佢溶左就食得, 都好好味架!

    回覆刪除
  5. 唔係喎,呢排都有煮飯喎,仲清咗過咗期兩個月嘅日本米,之後就會食新潟米~

    回覆刪除
  6. 妹妹,
    想食就自己跟住煮啦~

    小彭,
    你呢個整法好明顯係鹽燒雞翼變奏版啦~

    師妹,
    我去依家,都仲未遇到過唔鍾意食雞翼ge人~

    大頭仔,
    米都過期,我真係無話可說了~

    回覆刪除
  7. 請問包鹽焗雞粉是什麼牌子?又在在那裡可買到呢?

    謝謝

    小頭

    回覆刪除
  8. 小頭,
    係四季鹽焗雞粉,惠康同一般雜貨店都有售。

    回覆刪除