星期二, 2月 06, 2007

團年飯@小肥羊

只得三天時間準備,在這個人人忙碌的年關日子,居然可以人人到齊﹝小妹病了算例外﹞,而且還來了位神秘嘉賓,除了要謝謝意粉這位聯絡人之外,亦証明大家非常重視彼此的約會,盡可能抽時間出席,真的很開心!

意料之外的是意粉居然有手信派,又食又拎,當然更高興!

但要數令我最開心的,便是可一睹ec2japan網友 Chan May 廬山真面,與她圍爐共嚼,交流日遊及飲食心得,是為一大樂也!

憂鬱小生Wordy剛剪了個新髮型,很清爽!但卻見他整夜沉默寡言,滿懷心事,不知所為何事呢?

萊少開始與一眾網友稔熟,話題自然便多起來,最搞笑便是那個包走湯底回家煮公仔麵的笑話,想起也笑!

小肥羊的火鍋很北方,清湯底是大量蒜頭加各種藥材,還夾雜著一股當歸味,這味道未必人人都受得了!


鴕鳥肉、鮮淮山


鮑片、貴妃蚌、 鮮魷片、象蛂蚌


鯇魚片、四寶丸、羊肉片、肥牛肉

其他的還有各式菇菌、菜、冰豆腐和麵條。


楊枝甘露


椰皇燉雪蛤


南瓜酥

謝謝意粉、萊少、Wordy、大頭仔、亞明、Ellen和MayMay,帶給我一個愉快的晚上,為我這一年的網上生涯,留下一個美好的回憶和總結!

以上是劉鄧現場觀察後報導,如有遺漏,煩請通知,以便改正!

23 則留言:

  1. 很清爽麼?劉劉鄧待我真好!

    我還好,昨晚很憂鬱麼?我最愛意識流,想起很多其他事情罷了。

    回覆刪除
  2. 我那些撞手神咋!
    改天要向你請教才是!

    回覆刪除
  3. 你咪又係打邊爐, 哈哈! ^.^

    回覆刪除
  4. 打邊爐夠熱鬧, 又可以慢慢坐, 我好鍾意^^

    回覆刪除
  5. 小彭,
    見你打得咁高興,我都唔執輸咁囉!^B^

    回覆刪除
  6. 咦,有人轉左喎 ^c^

    唔知係唔係湯底補得濟
    定還是被美女包圍
    那晚心跳得很厲害

    回覆刪除
  7. 轉左版好睇左呢!

    梗係(2)啦,大頭!哈哈!

    回覆刪除
  8. 年尾流流點都要執吓間屋嘅!

    回覆刪除
  9. 其實我係一個好靜既人呢~~

    真係有小肥羊湯包賣架,試過一次,藥材味無咁重~

    回覆刪除
  10. 萊少,

    你給我的印象是溫文儒雅,說話也不會粗聲粗氣,所以,我認為是啱傾講多兩句啫!同個人靜唔靜無關係噃!
    另外,我講打包嘅喺意粉所講的大埔招積麵店湯頭!

    回覆刪除
  11. 劉鄧個 new look 好醒神啊!

    意粉你都係當晚美女之一啊 ^i^

    回覆刪除
  12. 劉鄧待我真好!(跟人口水尾)

    大頭:係咪因為多左我呢個客(嚇)人,令你心跳加速呢!

    回覆刪除
  13. 大頭仔你今晚食咗乜呢?
    咁口甜舌滑嘅!
    個New Look我用咗成日時間執o架!陰公!

    MayMay,
    得閒多啲上來坐!

    回覆刪除
  14. 咦,我終於搞清楚當晚心跳的原因了,原來係 maymay 你!

    嗱嗱嗱,劉鄧都用咗成日執 format 啦,我用咗半日效率算好高架啦 ^c^

    劉鄧你都經多產喎,舊年寫咗 120 篇,我都係寫咗 89 篇咋!

    回覆刪除
  15. 其實唔止這個數添,之前我有在ec2japan開blog。
    你都知我平時計數多過寫字啦,可以寫咁多我都好服自己,更佩服便是你們這班對我『不離不棄』的blog友,無畀我悶親,睇怕我都要趁年尾去還神!哈哈~~

    回覆刪除
  16. 係呀?你在那邊有 blog 架?得閒去睇睇先!

    還神之餘仲要大宴各大小網友呀 ^r^

    回覆刪除
  17. 劉劉鄧:
    版頭那兩顆星星很有少女味道啊!

    maymay:
    劉劉鄧真的待大家很好,我很實際,把口乾到一滴油都冇,信得過呀。

    回覆刪除
  18. Wordy,
    呢期我勁buy星星嘛!哈哈~~
    你把口乾到一滴油都冇,但就滿口蜜糖哩!

    回覆刪除
  19. 劉劉鄧,你是第一個讚我嘴甜舌滑的人啊!

    咦,下次聚會,你會否以星星 look 亮相?

    回覆刪除
  20. "溫文儒雅"
    自已都忍唔住笑.........

    回覆刪除