星期日, 2月 25, 2007

代編行程

舊上司來電,問了我一個很難答的問題,你們知道答案嗎?
今年京都的櫻花幾時滿開呢?

他想三月尾、四月頭到關西賞櫻,他從未試過在日本自遊行;他太多地方想去,白川鄉、廣島、京都、奈良、那智瀑布、熊野古道,姬路城等等,如何幫他編排行程好呢?

17 則留言:

  1. 櫻花季節好難捕捉, 係好睇天氣的, 但當預測到幾時開花時, 機票及房已book不到, 好慘, 所以要碰碰吧! 我估今年可能三月尾....

    回覆刪除
  2. 三月底四月頭要住京都, 真係book左酒店先, 再慢慢plan! 其實宜家都有d遲!

    去幾多日先? 是但拎我地呢d行家的一個行程, 加加減減咪得囉!

    回覆刪除
  3. 今年暖冬,有機會三月就見花,要去就先訂酒店(冇咪住大阪)。白川鄉太遠。最遠去到奈良同姬路夠喇,第一次咪咁貪心好。

    回覆刪除
  4. 我已經提咗佢la!
    京都房間除了訂package外,我想都無乜可能有房!我都主張佢住大阪!
    我當然有將jason, 意粉,萊少及Wordy的遊記pass畀佢啦,有排佢睇囉!

    回覆刪除
  5. CX 日本機票 31/3 飛開始加價,好似 2/4 飛o既再加。

    回覆刪除
  6. 今年咁暖,三月尾一定有機!

    第一次去真係唔好太貪心...去埋金澤都得o既! ^^

    回覆刪除
  7. 好想去賞櫻啊!
    也有人幫我編行程就好了!

    回覆刪除
  8. 大頭仔,
    你如果真的出發,我幫你編行程又有何問題呢?這麼好玩的事,找人代勞,損失是你自己!

    回覆刪除
  9. 意粉,
    國泰假期四月三日前仍然收正常價!
    你個滋賀旅遊計劃現在又如何了?
    我舊老細好鍾意你個山陽遊記,話一於照跟去到廣島!
    跟住睇到萊少的彥根城,佢又話要去!
    再看完Jason的京都照片,又話要留多兩日,最後他打算去十二日,三月廿六日出發。而編行程個重要任務就交了給我!
    都好!無得去,幫下手都可以解下毒先!

    回覆刪除
  10. 其實……係我的話,叫他/她跟團算!

    回覆刪除
  11. 阿明,你……真係好得,哈哈 ~

    回覆刪除
  12. 如果係老人家,又未試過自由行,跟團未嘗不是一個好選擇。

    劉鄧不如叫佢請埋你去做導遊啦,哈哈。

    大頭:學小彭話談齋,是旦攞個遊記照跟咪得囉。

    回覆刪除
  13. btw,滋賀行已告吹,另有新計劃遲些再公報。

    回覆刪除
  14. 其實我好鍾意自己編行程
    我話如果有人幫我編行程
    即係話我又有得去日本 ^^

    回覆刪除
  15. 我舊老細好喜歡旅行,除了去大陸及南美他們會跟團外,其他地方如法國、美加和澳洲等,他們兩夫婦都會自遊行。他今次找我幫手的原因,是給日文難倒!並非是他們想躲懶!

    回覆刪除
  16. 12日,東至彥根西至廣島,easyjob啦~
    有無budget限制先?
    會唔會駕車?定全程坐火車?
    幫佢地book酒店又有point賺,爽呢!!!

    意粉個計劃告吹....咩事乎?

    回覆刪除
  17. 萊少,
    對你來說當然是一件容易的事啦!
    而我就~~

    回覆刪除