星期二, 2月 13, 2007

日式創作料理 - 東花房

話說前年二妹與她的大兒子Eric回港,帶他們試過東花房日式料理的私房菜色,留下了深刻印象,尤其是那個咖喱菠蘿炒飯,Eric對其簡直念念不忘。今次一下機,便嚷著要再光顧這間小店。

星期一晚,人客不太多,老闆Lam可以有多點時間招呼我們。
光顧這店是不用看餐牌的,因為很多菜式是廚房見有甚麼現成食材,便即興創作出來,所以大部分菜式是沒名字的。但請放心,只要向老闆講出你的要求,想食新鮮的、香口的、清淡的,老闆便會因應你的要求出菜,非常方便,而且收費一點也不貴!
我和二妹都不吃生,所以點的全是熟食,但見鄰座的海鮮船非常新鮮,賣相不錯。而同事光顧後回來也一致認為魚生新鮮味美!


座位寬敞舒適,清潔乾淨


前菜沙津﹝生菜新鮮爽脆﹞


前菜 - 雜菇關東煮﹝很美味﹞


前菜 - 大豆芽泡菜


軟殼蟹壽司


這店的招牌菜 - 芝士煙鴨胸焗豆腐




娃娃菜內釀了蟹肉,上面那塊是鮑魚﹝定鮑魚菇﹞?


這個上菜時,還不知道是甚麼葫蘆賣甚麼藥,以為是一般炸蝦卷之類。怎知咬下去,有著一股香蕉的香味,原來是紫菜包著香蕉、蝦膠沾粉漿炸成的,上面舖了一層用士多啤梨打成的醬,酸甜清新香口。


節瓜內釀了日式蒸蛋和蝦,上面是蚌的物體,最精彩還是澆在蚌上的汁,味道近似五香肉丁的麻香,卻一點也不辣,好味!


這店招牌菜之二 - 蕃薯批,薄薄的一片日本蕃薯炸後,上面舖上蕃薯蓉、蟹柳和芝士醬焗成。


炸蝦天婦羅配酸辣汁 - 粉皮是紅蘿蔔和蘿蔔的混合體,炸得非常香脆


招牌菜之三 - 鱲魚湯烏冬,烏冬是日本來貨,很滑很彈牙,Winnie最喜歡,而我最喜歡它的湯頭,很鮮美。


士多啤梨雪糕及波蘿雪糕

七個人結賬共七百八十元,一點也不貴,如相約一大班人光顧,可於訂座時將預算告之老闆,以便預早安排特別食材。
下次要問問老闆有無廣島蠔食先?哈哈~~

25 則留言:

  1. 就找機會試它一試吧!
    我介紹過這店給很多同事和朋友,食完回來個個都讚!

    回覆刪除
  2. 不過都好遠下噃,除非順手黎個元朗一天遊喇!

    回覆刪除
  3. 幾好咁喎~
    下次聚會係咪午餐尖咀和宴,下午茶中環zoe,晚餐元朗東花房?

    回覆刪除
  4. Roy 少,咁既行程真係暢遊大世界喇 ^_^

    回覆刪除
  5. 我驚到時飽到食唔落啊!
    最好想想有甚麼地方半天遊,然後在元朗食晚飯。

    回覆刪除
  6. 也對,「新界之友」可有推介?

    回覆刪除
  7. 劉鄧你呢排好好食神喎!因住肥呀 ^t^

    zoe 在銅鑼灣啊!不過呢排經阿蘇介紹後超多人,連招牌餅 zoe 都冇得食 >_<

    回覆刪除
  8. 多謝你提點喎!
    挨年近晚,飲飲食食真是無可避免,我會就住!
    如果由你請我食Zoe餅就真喺會好有食神喇!

    回覆刪除
  9. 有乜所謂!你肯賞面就得架啦!
    不過 zoe 好熱賣,早幾日兩度撲空啊!

    回覆刪除
  10. 一講zoe,我餅癮又發作,口水係咁流!
    如果星期五公司提早收爐,就一於走去食番兩件解解毒癮先!

    回覆刪除
  11. 好!多謝先!

    Maymay,
    你就好啦!想食隨時買得到!
    我想食要專登出城o架!

    回覆刪除
  12. 這間就是劉鄧樓下的那間嗎?真係好抵食喎!

    回覆刪除
  13. 一於咁話,下次聚會地點就呢度。
    重可以搭埋全港最出名的巴士線:68X

    回覆刪除
  14. 怎麼說 68X 是全港最出名的巴士線?

    我乘過七八次吧,都是從元朗回市區,上一次已經是 2004 年底了。

    回覆刪除
  15. 68X出名,係咪因為大家都有壓力......:P

    那半天遊一於在劉劉鄧屋企過啦~

    其實間ZOE晌邊樹架..

    回覆刪除
  16. 劉鄧樓下的不是稻香嗎?

    zoe 以前在 ifc 的 城市超級有 counter ,早兩年才搬了去銅鑼灣。

    回覆刪除
  17. 意粉住元朗時,日日番工放工都搭 68X,無見過阿叔o既?

    Roy 少,Zoe o係希慎道 Sunning Plaza。

    回覆刪除
  18. 幾吸引喎! 價錢真的不貴呢!

    回覆刪除
  19. 就係位處邊疆,所以先會咁平啫!

    萊少,
    我家很細,兩步已可由屋頭行到屋尾,點足夠遊半天!哈哈~~

    大頭仔,
    我的屋苑有兩座,稻香位於隔離A座地下,而這間東花房雖然是位於另一個屋苑,但就相隔稻香只有五個舖位距離,所以都好近我!

    意粉,
    那個時候巴士亞叔還未搬入元朗住嘛!

    貝拉,
    咁多嘢要排隊試,你要多啲過來香港先得喇!

    回覆刪除
  20. 係! 除了食物要排隊外, 個胃也要排呢 ^^
    忘了同大家講聲"情人節快樂" ^_^

    回覆刪除
  21. Roy:一鵬人去Zoe食餅不是易事呢,嗰度只有十幾個坐位,好難安排咁多人同一時間坐低,而且有好多人等呢!
    通常侍應會叫你留低聯絡電話,有位再call你返黎。

    回覆刪除
  22. 劉鄧,夠位開張麻雀檯就夠消磨半日啦~

    maymay,咁唯有等下啦,或者外賣

    回覆刪除
  23. 我家的麻雀枱封塵多年,麻雀亦已變色,如萊少唔厭棄,我家可以塞得落三幾個人嘅!

    回覆刪除