星期六, 2月 24, 2007

豬年第一堂日文班

狗年最後的一堂日文課是期中考試,同學們可能讀書讀到情緒高漲,個個扭著Miss要她派利是!
豬年第一堂,Miss專程帶回課室派給我們的:-

北海道白之戀人朱古力


再加美心杏仁條


而我亦同時收到這份最佳禮物


考得這個分數,我感到非常滿意!
Miss Hui, 謝謝你的教導!

p.s. : 騎呢同學連續兩堂失蹤!Miss和我們到鬆了一口氣!

10 則留言:

  1. 劉鄧~~

    好高分喎!
    年底四級試無問題啦!
    加油~~

    回覆刪除
  2. 咦!
    點解總分係178.3!
    而不是178.9呢?

    回覆刪除
  3. 原來劉鄧是我的學生,嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 阿 miss 好好人呀!
    剛過去的周五便開課,好密集啊!
    騎呢同學去咗日本交流,下堂返架啦!
    哈,ellen 老師對 d 分數特別敏感!

    回覆刪除
  5. 劉劉鄧下次聚會跟我們講日語吧,呵呵 ^_^

    這 48 週課程上到什麼時候?

    回覆刪除
  6. 劉鄧d成績好好喎!

    我也要好好溫習一下先!

    回覆刪除
  7. Ellen,
    喺喎!我開心過頭都無check到的分數添!
    卷已收回,Let it be !

    意粉,
    我時常也當你是我老師的, 你到現在才知道?!

    Wordy,
    我怎敢班門弄斧!
    40週課程無間斷地上到七月十三日!

    回覆刪除
  8. 劉鄧, 努力! 講起日文又係我要溫習既時候了. ^^

    回覆刪除
  9. 老師梗係對分數敏感啦!
    對頑皮啦!傻啦!......學生一樣敏感啦!

    回覆刪除