星期四, 1月 25, 2007

捉蟲

今天公司同事為我找來一個防止Spy的免費軟件,回家後便立即為電腦捉蟲。
嘩!簡直嚇死!
Problems : -
1. Norton Internet security Disable
2. Norton Protection Centre Disable
3. Norton Anti-virus Disable

難怪我部電腦會出問題了!

順手查埋 Winnie部手提電腦,一樣不能幸免!



好彩發現得早!否則~~

11 則留言:

  1. 原來你的真正身份是「毒后」,呵呵!

    回覆刪除
  2. 作死!如果是的話我就發囉!
    請你去日本旅行也毫無難度!
    個軟件email了給你,看看是否用得著啦!

    回覆刪除
  3. 多謝妳提供軟件, 不過己經"遲了", 我既電腦harddisk 己經"certified"宣佈死亡, 要拿回學校大修! 慘! 這幾天不能上網, 要和大家暫別!

    回覆刪除
  4. 軟件收到了,謝謝!今晚在家,到時候才試試看。

    回覆刪除
  5. 幸好我家有個電腦顧問,所以我無需麻呢d野 ^^

    回覆刪除
  6. 依家 d 病毒好厲害,要成日 check 住至得。

    回覆刪除
  7. 劉鄧, 你說你那個軟件甚麼, 可以告訴我嗎?

    回覆刪除
  8. 仲有, 乜野間諜咁勁, 連norton都頂吾住?

    回覆刪除
  9. Joeyee,
    請check你網誌上的留言版!

    回覆刪除