星期二, 1月 16, 2007

年末年始之旅 - 賽後檢討第五章

話說由下呂溫泉回到名古屋JR站,已是中午一時了!
本打算到地下街的矢場丼午膳,但見到那條長長人龍,保守估計需等上一小時以上,我們要趕車,只好作罷!
在地下街找食其間,找到了這間賣擔擔麵的,店名為想吃担担麵,見賣相不俗 ,門口亦有五、六個人在排隊,便孤且一試。


這碗擔擔麵一吃果然不同凡響!我選了不辣的,吃下去只有麻香,很好!食下只感到太少了!


之後,再試了他們推介的杏仁豆腐,嘩!不得了!好香好滑!又不太甜!
好滿意的一個午餐啊!
我又找到一個要路過名古屋的理由了!

17 則留言:

  1. 返港那天回到名古屋,本想吃矢場丼,可惜元旦休業。

    你那擔擔麵看來不錯。杏仁豆腐真的好吃嗎?最近常吃(不同做法的)豆腐花,上週五到前天四日內吃了三次。明天又想吃了……

    回覆刪除
  2. 香港有美味的豆腐花吃嗎?在哪兒?

    回覆刪除
  3. 我好似未o係日本食過中國o野喎。

    回覆刪除
  4. 喺囉!我初初都無信心o架!點知食落又真喺好好味道喎!真喺好佩服日本人那股仲做得好過原創者嘅毅力同堅持!

    回覆刪除
  5. 中環行人天橋底有家很不錯的薑汁豆腐花,早幾天才吃過。

    直到目前為止,名古屋對我而言也是路過的城市。

    回覆刪除
  6. 名古屋? 我逗留了大約14小時而已, 訓左一覺... 之前仲幻想去吃雞刺身!

    回覆刪除
  7. 我冇天眼通,中環邊條行人天橋底先得架?

    回覆刪除
  8. 矢場don銀座有分店,去開東京可試下~

    唔知想吃担担麵仲有無其他分店呢......

    回覆刪除
  9. Roy,
    畀個網址你慢慢研究。
    http://www.amy.hi-ho.ne.jp/onikochi/

    回覆刪除
  10. 睇左
    兩間店都只晌名古屋....u_u

    我食過陳建一杏仁豆腐,好好味~

    回覆刪除
  11. 我之前只食過光麵池袋店的杏仁豆腐,已感到好好味,點知到一山還有一山高,呢間仲勝一籌!

    回覆刪除
  12. 原來名古屋站午餐時間咁多人排隊食飯o架? 等我mark但呢間好o野先得!真係唔聽你講完,係日本都真係好難會選食中國菜o架.

    回覆刪除
  13. 名古屋站間矢場don係人龍店黎,唔想排咁耐就要避開食飯時候~

    都有聽過人講光麵既"世界最強杏仁豆腐"好味,有機會要試試~

    回覆刪除
  14. 名古屋站的矢場 don 去過兩轉
    一轉係六點幾
    另一轉係四點幾
    幸好客人不算超多

    回覆刪除
  15. 係呀, for 大家 information
    我提到的豆花是在擺花街與荷里活道之間的半山行人天橋底,有凍有熱

    回覆刪除
  16. 昨晚提及的日本年糕,已上傳了,請看

    回覆刪除
  17. 又 for 大家 information,Grand Hyatt 自助餐(有人請)的熱豆花也不錯啊!

    回覆刪除