星期一, 1月 08, 2007

便秘的網上行

這兩天在家中要上來這處依然困難重重。有時勉強可以留言,但要登入寫新的文章,就搞來搞去都入不到,氣死!
轉頭要看你們的網誌,同樣也不甚順暢,我恍惚被隔離孤立了,亦感到與你們漸疏遠~~
看來,要出新post,只可以徵用公司的獨立專線寛頻才能辦到了。可惜這幾天很忙,想抽時間在公司做這私事,卻又談何容易呢!唉~~好奄悶呀!!!!

6 則留言:

  1. 我晌屋企上唔到'無名'呀, 晌公司又無事喎! 我用CABLE架, 平時好好彩無咩事, 點知...

    回覆刪除
  2. 我也有類似問題,這幾天放假,家裡上不了網,絕望到要上 pacific coffee 同人排隊和到唐樓一樓的網吧比八蚊上網。我用緊和記,仲諗住約滿後轉網上痕添!

    回覆刪除
  3. 劉鄧:
    我家裡都用網上行,問題不大,倒是 Blogger 不很穩定。遊記寫得慢,是因為照片不論在家還是在辦公室上載都常失靈 >_<

    回覆刪除
  4. 原來大頭仔嘅遭遇仲差過我!

    回覆刪除
  5. 我都係用和記, 無事播!

    劉鄧, 入吾倒你個賽後檢討第一章呀!

    回覆刪除
  6. 我用網上痕呢幾日又好番的的,睇落真係好講地區

    回覆刪除