星期二, 1月 16, 2007

我為甚麼這麼胖?

為慰勞整個星期的辛勞,通常逢星期五中午,我也會與一班好同事到酒樓大吃一頓!
上星期五,某部份人因事忙沒空,到最後只得七個人出席,但食物的數量仍然像平時的一般多,初初我們也怕會吃剩不少呢,但結果卻是全部掃清!以下的只是其中一部份,我忽然覺得我們是蝗蟲!食量驚人!






下班後,臨上日文課前,在麥記食了個芝士漢堡包當下午荼。



大吃大喝持續!下課後,趕著到稻香會合Winnie,與她的一班舊同學吃火鍋,為Fion慶生。



慶祝生日,少不免要來一件生日蛋糕。


六個人分享了一個一磅裝蛋糕,令這天我的卡路里再超標了很多很多倍!難怪,最近感到腰間繃緊了!

12 則留言:

  1. 你那個不是普通的芝士漢堡喎!

    回覆刪除
  2. 嘩.....我齋睇都覺得飽.... ^__^

    回覆刪除
  3. 大頭、Roy 少咪扮細食喎,哈哈!

    回覆刪除
  4. 各位,
    我一開心便會開懷大嚼!
    所以今晚咁開心嘅場合~~~你地明o架啦!^g^

    回覆刪除
  5. 劉劉鄧:

    講同做係兩回事,最近飯局太多,自覺罪孽深重 ^_^

    回覆刪除
  6. 嘩!講到好似犯了瀰天大罪!食飯啫!唔駛講到咁嚴重喎!

    回覆刪除
  7. 嚴重架!

    昨晚才看回旅行時拍的照片,方覺得自己真的瘦了(之前以為香港同日本 d 磅壞哂),唔想就咁冇左呢個「意外」收穫。至少也讓自己覺得有個喜劇收場嘛,呵呵!

    回覆刪除
  8. 樓上個位,咁睇黎你最近都日日是好日播,呵呵!

    除非搵到個得肥 d 既,唔係就幾大瘦多陣先喇 :)

    回覆刪除