星期二, 7月 31, 2007

Typhoon No.5

弊!又有颱風打日本!


風呀風,請你走快一點,可以嗎?

16 則留言:

  1. 唔駛驚,到時個風可能已經走左呢?

    有冇買定gore-tex鞋呀!

    回覆刪除
  2. 希望你好似小彭咁好彩,撞到都無影響行程.

    回覆刪除
  3. 雨過天晴,你出發前個風一定走咗架喇!

    回覆刪除
  4. 沒問題的, 不會受影響!
    信我, 我有經驗! ^.^
    我會看氣象廳的予告, 資料詳細d!
    http://www.jma.go.jp/jp/typh/

    回覆刪除
  5. 咁就麻煩各位幫我發功la!(^~^)

    回覆刪除
  6. 唔怕!我都有經驗!頂得住!

    回覆刪除
  7. 無問題ge, 台風吾會停留4日等你去到至打你!

    回覆刪除
  8. 無問題既,去北海道果次都遇上超勁既 13 號(好似)颱風,都影響唔到我地。^_^

    回覆刪除
  9. 在九州至宮島一帶登陸,跟中部距離很遠,況且在高緯度,氣旋受較乾燥空氣和地球自轉影響,會迅速減弱和加速,對你無影響。

    回覆刪除
  10. Wordy 的留言好似天文台科學主任在電視上發表一樣。(^o^)

    回覆刪除
  11. 仲有兩日咋,到時個風應該走左,祝你有一個非常精彩的旅程啦!

    不過記住返來之後要盡快報日能試呀,月尾Deadline呀!

    回覆刪除
  12. Tang:

    今早天氣報告說台風會吹向日本海,離開大阪, 不用擔心, 不過會落大雨

    回覆刪除
  13. 登陸左上九州及四國喇, 劉鄧可以放心出發了.

    回覆刪除
  14. 好忙!成七點先走,好趕咁在晚飯前十五分鐘走入馬拉松,好「行」咁買了一件T-shirt做禮物!跟住是但在元朗間椰林閣食了個晚餐囉!

    回覆刪除