星期日, 7月 22, 2007

放暑假了

今朝很早便到了灣仔。
有多早?
有圖為証,課室內空無一人!


為甚麼會一個人影也沒有?
因為比預定時間足足早了一個小時!
我為甚麼會早這麼多?
因為昨晚睡不好,很早便醒來,之後怎樣也睡不回了!
為甚麼?
因為今早是日本語期末試舉行的日子啊!
原來考試帶來的壓力比想像中要強很多!
我喜歡讀書,但不喜歡考試!
然而,不用考試的話,我便不會認真地溫習了!
人就是在矛盾中成長!

日語學習比想像中難!
最主要是沒有練習的機會。
所以,很多生詞我都沒法子記熟,幸好文法方面還能掌握得到。
考試是沒太大問題發生,但是到了日本的話,便不敢想像了!
這情況便有如天龍八部內的段譽,空有一身深厚內功,卻苦無招式將之使出!
這個困局如何解決呢?

考完試,還未到一點鐘,同學提議到隔壁的會展逛書展,橫豎沒其他地方可去,就趁高興擠一擠吧!


會場內人實在太多,我不知食了多少個踭頭!很多攤位都擠不進去,唯有放棄!本打算就此空手離埸,那知就在出口附近發現了城邦的攤位,人比其他的少了很多,可以很輕鬆地買下這五本書!







會展埸外的金紫荊廣場,也好不了多少,一隊隊遊客魚貫下車走入地標拍照。
我左閃右避才拍下這張相。



此時已是下午三時多了,實在沒氣力走回地鐵站,便改搭渡輪過海。



天朗氣清下,維港兩岸景色更見秀麗。



之後,我在新港中心地庫內吃了這碟期間限定特價的咖喱牛肉飯,每碟只售二十元,另加炸蝦和果汁,大滿足!


我真真正正感受到暑假來臨了!

27 則留言:

  1. Tang:
    我回來了!是否這個月backpay!

    回覆刪除
  2. 好野!可以抖下,玩番夠本。^o^

    回覆刪除
  3. 你也放暑假了!
    下一部我要買的相機應該係單鏡反光機!
    乜會有特價咖哩飯架?
    搭咀︰有 backpay 呀!我出咗糧單喇!

    回覆刪除
  4. 唔好睇少我呀,莫欺少年蟲呀!

    回覆刪除
  5. 我支持大頭買DSLR!
    但點解劉鄧都買呢本書...唔通?

    回覆刪除
  6. 我是為了書內所教的最基本的攝影技術,如曝光,光圈及對焦等而買的!
    單鏡反光機我會買,如果我的攝影技術有進步的話~~

    回覆刪除
  7. 大頭仔,
    你就好啦,我地今個月會出新糧,但因為個電腦系統未改得切,backpay要下個月先出到!

    回覆刪除
  8. 你好!我係路過的!

    原來我地琴日係一齊考試喎!唔知你果班個先生考試前有冇俾“提示”你地呢?

    回覆刪除
  9. Hi, Ray,

    老師有「提示」畀你咁好?
    我們的就依促規矩,連重點也沒有提供,可能她對我們有信心吧!

    有空多點上來坐。

    回覆刪除
  10. 小妹:大頭成日諗呢樣、諗果樣 …

    回覆刪除
  11. 小妹:你係响金錢上定精神上支持大頭呢?如果係前者,我就勸你唔好嘞,因為~~佢會抱抱你架!

    劉鄧:我昨天中午偕老公訪"道"了~omakasa好吃!多得wordy的介紹,一定會再幫趁!
    之後到了新港中心的I.T.買衫,可能又與你擦身而過呢!

    回覆刪除
  12. 原來我地同劉鄧同maymay尋日中午都晌尖沙咀~

    回覆刪除
  13. 首先多謝你過來我個Blog坐,我寫Blog本來係無聊得滯發下牢騷,唔諗住有人睇,所以連D朋友都冇話佢地知(咁就唔怕唔覺意亂UP野得罪人)。估唔到你會到來,歡迎呀!

    係呀,我地果位日本人Miss真係好好人,可能佢見我地果班D同學都唔細,驚我地唔慣讀書考試啦,所以事先已同我地Mark左邊D Vocab要“等別留意”... :p 不過老土D講,書讀左係自己的,所以我都唔係只讀佢Mark左果D。 你明年還會繼續讀嗎?

    回覆刪除
  14. 大頭會抱抱...驚驚!

    劉鄧,
    哪下次攝影圑約埋你好嗎?

    回覆刪除
  15. Ray,

    來而不往非禮也!我只是和新朋友打個招呼啫!
    如果考試及格,我打算讀下去!因為是我和我的同學仔的約定!

    回覆刪除
  16. 小妹,
    如果時間配合,我實飛身出來!

    回覆刪除
  17. 我成日都幻想自己抬住部 DSLR 會好型仔架,哈哈哈!
    下次有攝影團都預埋我吖,不過要冇咁曬至得啊!等我預備吓部 DSLR 先!
    劉鄧,咁下個月你地 backpay 舊 $ 咪大舊啲囉!

    回覆刪除
  18. 大頭仔,
    不如你幻想一下揸住架跑車在郊外飛馳仲型仔啦!
    咁快啲去考牌啦!

    回覆刪除
  19. Maymay:
    沒想到「道」的家庭式料理這麼受歡迎啊。

    劉劉鄧:
    放暑假就好了,遲些可能有事請你幫忙 :)

    小妹:
    天涼的攝影團我才考慮,但我冇 backpay,買不起 DSLR 的可以參加嗎?

    回覆刪除
  20. 我們昨天大約二時由5號館轉去1號館、大會堂和2號館,三時左右便離開。

    回覆刪除
  21. 好!一於攪個秋季攝影日!
    到時好型的大頭就"抬"部DSLR借我玩啦.^O^

    回覆刪除
  22. 小妹,
    你要set個deadline畀大頭先得!
    佢話買手提電腦,買到依家都未買到!
    我驚到時約了佢,佢唔知"抬"部乜嘢畀你玩!

    回覆刪除
  23. 哈哈!我諗我部 DSLR 應該會在 2009 年之前買!咁部 notebook 就應該快架喇,依家呢部就快頂唔住喇!況且月尾有 backpay 呀!^t^
    仲有呀,呢個禮拜香港公園的荷花勁開呀!

    回覆刪除
  24. 多謝你的資料,我知道日語入門班甚至基礎班要claim CEF都只需日能試四級合格,但係我如果與同時claim兩個courses錢,就唯有考兩個試,而距離我claim錢deadline又只剩一個考期...

    之前有同學問過日語老師,佢話考四級係冇乜意義的,我地(到十二月)讀左一年半不如試下考第三級,而且程度不如我們想像中深。

    HKU自己搞的BJT我都知道,我諗住即管試下考日能試(3+4級)先,唔掂仲可以報埋6月先考的BJT,如果無端端Pass的話就可以慳番啦!由於BJT冇分Level,估計份卷會好深,雖則CEF要求只係好低分,但考份卷大半唔識答始終係好得人驚同令人不安,所以假若日能試OK的話,如無必要我都唔想考BJT了。

    你又有冇打算考日能試呢?今個禮拜開始接受報名了。

    回覆刪除