星期一, 7月 23, 2007

又有煙花放

今天是我和網友L相遇一週年!
我不用刻意記著這一天,因為每年今日,都是Winnie的大日子。
去年今日,我趕著返港,為著要在午夜前將生日禮物送上,因緣際會,為著一句承諾而與網友L相認了!
過程既奇妙,又搞笑!如果時光倒流,我想我未必有這勇氣!
不久之後,再來一個!緣聚湖舟,從此,我的生活圈子裏,便多了一班投緣網友,為我平淡的人生加添了色彩!來到今天,小圈子越滾越大,聚會越來越密,時而相約飯聚、時而相約打球,雖然彼此連姓名也不知道,但又有甚麼關係呢!
我真希望這種友誼能貫徹下去!因為你們已是我生活中的一部份,能每天與你們分享我的生活感受,我感到很幸福呢!

16 則留言:

  1. 乜你唔知我姓什名誰嗎?我知你叫鄧xx喎!^t^
    這一年真的認識了很多新朋友啊!

    回覆刪除
  2. 哦,原是是 Winnie 的大日子!^_^

    祝 Winnie 學業進步,順風順水!

    回覆刪除
  3. 噢,幫我補祝 winnie 生日快樂吖!

    回覆刪除
  4. 出唔到大草呀,我係網友 L 呀!
    再祝 winnie 快些有本事買個 agnis b 或者 patrick cox 畀自己和畀你!

    回覆刪除
  5. 我代Winnie謝謝各位!

    大頭仔,
    「老豆賺錢仔養仔」,做父母的邊會想到有回報吖!

    回覆刪除
  6. 對,這一年交了些新朋友,也學到了很多,開心的繼續開心,討厭的就大腳踢走 ^_^

    回覆刪除
  7. 我係波友M,鶴一隻!

    回覆刪除
  8. 你叫做劉二鄧嘛,我知丫~

    篇"緣聚湖X"搵唔到既

    回覆刪除
  9. 仍記得第一次見面時,你為我帶來的大同雞仔餅,好窩心!我都好高興認識到劉鄧你!kiss kiss!

    回覆刪除
  10. Wordy,
    呢度個個既友善、又親切,你對「天殘腳」一定用唔著!

    波友M,
    做了塘邊鶴咁耐,幾時「的」起心肝變成網中人呢?

    Roy,
    喺呀!下次我用「劉二鄧」的名字簽發支票給你,你唔好拒收喎!

    小妹,
    一包雞仔餅換來兩個kiss kiss, 我有賺啦!下次仲食唔食雞仔餅呢?

    回覆刪除
  11. 哈哈,劉二鄧,好名喎!我又要食雞仔餅!

    回覆刪除
  12. 雖不曾相見, 但又有"對話", 感覺很有趣而親切! 再次多謝你介紹了三重縣給我, 謝謝!

    而網友姓名嘛... 飯聚時要問請楚用什麼大名留位呢!

    回覆刪除
  13. 哈哈,劉劉鄧,出招唔駛開聲架 ^_^

    我是說從大家身上有所啟發,看開了一點罷了。

    回覆刪除
  14. 放暑假的人心情特別愉快
    連版面都多咗嘢又轉咗色喎!

    回覆刪除
  15. 我是葉老師耶~~

    winnie 遲來的生日快樂呀!

    回覆刪除