星期一, 7月 09, 2007

しばらくですね

今天經過公司附近的零食店,竟然發現了這兩個老朋友!



雖然天時暑熱,我都請了它們回家聚舊!

7 則留言:

  1. 我未飲過喎,係咪好正嫁呢?

    回覆刪除
  2. 今晚屋企電腦 screen saver 正轉出了幾年前在東京手持一罐粟米湯的照片。

    我屋企應該仲有一罐當年買入仲未開的!

    回覆刪除
  3. 我覺得係冬天,罐熱辣辣粟米湯才最好飲~~

    回覆刪除
  4. 劉鄧係咪在日本的汽水販賣机,買過熱的粟米湯黎飲呢?!

    回覆刪除
  5. 意粉,
    喺日本飲過,天寒地凍時飲真喺好正!

    大頭仔,
    睇怕你嗰罐喺古董嘞!

    Ellen,
    只有在冬天試飲過的朋友,先會感受到佢地帶來的溫暖!

    Maymay,
    是!你也試過了嗎?

    回覆刪除
  6. 我亦在上年係北海道好凍時整番罐,真係暖在心!

    好了,姊妹!我要出發了!返來再傾過!

    回覆刪除
  7. 意粉唔會冬天去日本,咁咪無緣一試有幾正?

    回覆刪除