星期一, 7月 30, 2007

初部行程

公私兩忙,一路沒時間好好編排行程。
時間一天一天的過去,不經不覺又到出發的日子了,這兩天唯有孵在家不斷上網找資料,總算把初部行程定下來,住宿亦已更改,主要是放棄投宿神戶新開的酒店,改為連續四晚住在梅田中津新改建的大阪華美達酒店。至於覓食指南,就要靠這幾天下來的努力了!

18 則留言:

  1. 個行程安排得好充實喎!好奇那費用一欄是甚麼?如果是酒店(Yen)又似乎平得滯,如果係全日的Budget(HK$)又好似貴得滯...

    回覆刪除
  2. 意粉,
    暫時plan住先,睇睇到時可唔可以完成到!

    Ray,
    費用是指是晚住宿費,為一人價錢,以日元計。

    回覆刪除
  3. 山長水遠去長島浸溫泉,划唔划算?
    定係會玩埋個遊樂場同shopping?

    回覆刪除
  4. 萊少,
    名古屋去長島好快渣,單程唔駛一個鐘!
    可以去outlet和睇花花!

    回覆刪除
  5. 金澤那天太 full,要臨場取捨。

    檔案所有日文字都看不到。

    回覆刪除
  6. Wordy,
    金沢有一天半的時間,有些地方到時未必會去,所以應該足夠!

    看不到日文字元,是你的電腦沒安裝日文字庫嗎?我的卻看到沒問題!

    回覆刪除
  7. 好充實的行程! 入去奧飛驒唔住番晚?

    回覆刪除
  8. 行程中既日文字我都睇唔到,唔會係櫻花輸入法之類嘛?

    台風5號預計8月2號會打到日本......

    回覆刪除
  9. 名古屋的酒店好便宜喎~比我預想便太多.(反而jr下一站的酒店還要貴,住過5萬日圓的酒店囉)
    去長島玩水呀~真好呀.我沒有去過.
    我反而去了最南的知多半島釣魚~哈哈.
    白川鄉,高驒高山呢~雖然夏季都好美.
    我始終覺得入秋去景色更加難忘.可能天氣太熱,感覺有些奇怪吧~
    去到名古屋鰻魚飯外,還要吃燒雞翼尖才得喎~應該百貨公司的地下超市有售.

    有興趣想知道鰻魚飯您訂了在哪裡吃呀~

    回覆刪除
  10. Wordy & Roy,
    可能是你們電腦 IE software 問題,裝了日文字元沒有?


    紗繪,
    鰻魚飯當然是要試蓬萊軒啦!
    名古屋雞翼去年聖誕已食過了!
    白川鄉的秋天當然較夏天更靚啦!但可惜我秋天沒假期啊!>_<

    回覆刪除
  11. 從名古屋去高山那天可以考慮搭多兩個站去埋飛驒古川,那 day 5 那天便可以只在高山處活動了。況且入到飛驒古川跟到高山的票價一樣,day 5 也不用再花錢去飛驒古川了。不過你說高山的七夕祭是在哪天?

    高山駅前有免費酒店巴士到 green hotel ,那處有個鄉土館之類的物體,手信都好齊全架!而且仲有足湯添。

    名古屋駅矢場丼那條地下街有金券店,高山本線啲 jr 車票平啲架。

    白川鄉展望台行路上得架喇,唔好浪費金錢搭車上去呀!

    回覆刪除
  12. 大頭仔,
    我拎住的行李,都喺放在酒店先好D!
    七夕祭就是入高山的第一天。
    我諗緊入高山時坐普通列車,多花個多鐘頭時間,但只需2940yen, 足足平一半。
    想問搭濃飛巴士在白川鄉哪裏下車呢?離觀光案內所遠嗎?

    回覆刪除
  13. 坐高山本線,八點半頭班車喇,時間寶貴呀!錢,是用嚟駛架!

    濃飛巴士車站就在白川鄉觀光案內所旁,我諗會好多人落車架喇!

    行李可以放在 locker ……

    回覆刪除
  14. 我係白川鄉"古太神"食扑葉味噌牛肉,味道幾好!
    http://www.shirakawa-go.gr.jp/syokujidokoro/kodaijin/kodaijin.htm

    回覆刪除
  15. 大件行李可放在觀光案內所內,200yen/件,會俾號碼牌給您的,Locker得12個左右,仲係細的!

    回覆刪除