星期日, 7月 15, 2007

酷熱天氣警告下

今天為了這個日文複習班,在猛烈的陽光下,老遠走到香港大學上課!



時間尚早,便到處逛逛。校園內非常寧靜,人煙稀少。



沿樓梯拾級而上,行到邵逸夫樓前面,一個小小的荷塘就在眼前。


荷花盛放,美不勝收。



可以拍到盛開的荷花照,真有點兒幸運,喜出望外!

之後,乘車回元朗,想起還未午膳,就在下車地點附近找吃吧。

何明記經曾特首廵視過後,生意越來越好。
套用Ah Ming 的說法,它的奶茶和雲吞麵是美味的,但如果是帶有期望而來的話,恐怕會失望而歸!作為它的街坊,我卻會想念它的味道,久不久便會走去探望它!





在酷熱天氣警告下,你又做了甚麼呢?

15 則留言:

  1. 那荷花池是近幾年的產物,我去那次好多蚊子。

    好鍾意隻奶茶杯。

    回覆刪除
  2. 咁熱, 除左游水, 都無乜地方想去,
    可惜, 我傷風!

    回覆刪除
  3. 仲以為你們是同學仔之間溫習,原來咁正式架!

    離開港大是否搭 970 之類的巴士呀?早幾天從瑪麗搭 970X 到旺角,快到丫!

    回覆刪除
  4. 港大校外進修學院的課程搞得幾好架!
    我會推薦給其他人!
    我當然唔會搭車去旺角再轉車啦!
    我行到般含道巴士站,剛好有輛3B巴士經過,便跳上車,巴士在羅便臣道豪宅打了個轉,我便在中銀門口落車,轉968返元朗,整個過程只花了一小時,真快捷!

    小儀,
    財多身子弱,要保重!﹝逃~~﹞

    Wordy,
    今天天朗氣清,濕度不高,所以不覺有蚊!
    我都好鍾意隻奶茶杯,有人開茶餐廳的話,我實叫佢幫我搵隻。

    Ellen,
    咁你有無去到唱K呢?

    意粉,
    你今天無出城咩?
    自己揸車開大個冷氣都頂到一陣嘅!?

    回覆刪除
  5. 尋日無揸車出城,度度 d 空調都唔夠,怕怕咯!今日幾大都揸車出去,但o係車上涼啫,一落車就好似入左火爐。

    回覆刪除
  6. 邵逸夫樓前面有荷花池的嗎?真是太久沒回去了.

    回覆刪除
  7. 我 2004 年夏天去過一次,當時在港大工作的朋友說是剛建成不久的。

    回覆刪除
  8. 去o左睇戲同唱K啦!
    有得望住飛圖式MV唱懷舊金曲, 好開心!

    回覆刪除
  9. 咁熱,當然去d勁冷氣勁多野行的shopping center.

    回覆刪除
  10. 不用跑到旺角才轉車,在西隧九龍出口轉968,一眨眼已經回到元朗啦!

    回覆刪除
  11. Cityphone爸爸,
    我在中環轉了車,貪有位坐!

    大家的消暑方法都好五花八門噃!

    回覆刪除