星期四, 7月 05, 2007

太傻

早前無線翡翠台宣傳蜘蛛俠電影,背景音樂是一首很耳熟的日劇主題曲,一路也未能知道原唱者是誰,歌名是甚麼!
今晚,公司週年聚餐後搭小巴回家,在車上,收音機忽然又傳來這熟識的旋律,可惜聽不到主持人介紹歌曲名字!聽著聽著,突然腦海內冒起一些零碎片段,隱約記得這歌曾在電視播放的日劇內聽過,女主角是常盤貴子!
就是這樣,我整晚的時間都用在網上搜索,務必要找到這首歌才肯罷休!
可惜,現在已是零時三十分,依然未找到答案!
很想去睡,但又不甘心!
我真是太傻了!

14 則留言:

  1. 我都幫唔到你添。
    一來少看電視,二來唔熟日劇。

    回覆刪除
  2. 嚇左一跳!仲以為你話首歌係「太傻」添 ~

    回覆刪除
  3. 我連常盤貴子演過咩日劇都唔記得啦...

    回覆刪除
  4. 七七那天,你哼兩句俾wordy聽,佢可能幫到你。

    回覆刪除
  5. 應該是五輪真弓主唱的《潮騷》

    回覆刪除
  6. http://www.youmaker.com/video/sa?id=031edfda780b4359bbcb4b8db764d8fd001

    sent 條link 被你聽吓

    回覆刪除
  7. wordy最愛林憶蓮呀~~

    五輪真弓主唱的《潮騷》 好似改過廣東歌嗎?

    回覆刪除
  8. Supageti:
    過獎! 我是一個日劇迷!

    Ellen:
    廣東歌是歐瑞強《潮湧我心間》

    回覆刪除
  9. 睇怕今晚網主有覺好瞓喇! ^^

    回覆刪除
  10. 慢哂,慢哂,已經找到解答了 ^_^

    回覆刪除
  11. 今天被人鋤到體無完膚,邊會瞓得著吖!

    回覆刪除
  12. 正呀! 我都搵左一輪,唔該哂!

    回覆刪除