星期五, 8月 03, 2007

長假前

颱風已遠離日本關西,我也快打完仗了!
放假對我的意義是,事前不斷加班趕工,務求將假期期間的工作完成。
今年更誇張,這個星期幾乎是日日朝八晚七,沒午休時間的。我真懷疑自己正在工廠或是飲食店內上班!
如此勤奮的我,很久也沒見過了!
我也非常佩服自己的耐力和擁有七手八臂的潛能!(^o^)
更奇怪是我今年沒有皮質醇偏高,整個過程沒發過一點兒脾氣。嘻嘻~~
明天回公司清理餘下的手尾後,我便可以安安樂樂放假兩星期了!
想起也樂不可支!

14 則留言:

  1. 恭喜,終於可以放假, 玩得開心D, 回來再分享

    回覆刪除
  2. 輪到你飛喇!一切順利,小心啲呀!夜晚無嘢做就上嚟傾吓計喇!

    回覆刪除
  3. 劉鄧:盡情享受假期,唔好理大頭唧,哈哈!

    回覆刪除
  4. 連我都興奮埋一份添!

    好好享受假期,多拍照,給我們止一止渴 ^_^

    回覆刪除
  5. 行程順順利利
    美食開懷大嚼
    住宿身心舒暢
    手信不計價錢

    回覆刪除
  6. 完成哂d工作,無索無掛咁去旅行,玩都玩得零舍開心啊!

    回覆刪除
  7. 皆さん、

    ありがとうございます!

    回覆刪除
  8. 一個人去旅行, 成日都會好忙架... 晚上, 我會check多次行程, 以策安全!

    一於回來後放多d毒, 毒下大家啦! ^.^

    回覆刪除
  9. 一路順風, 食得開心玩得開心!
    平平安安返黎!

    回覆刪除
  10. 我覺得小彭講得好啱聽
    記住返到嚟放毒毒死我地啊!

    回覆刪除