星期三, 7月 18, 2007

Cooking Mama

看了網友大頭仔那篇Cooking papa,對那道鹽燒鯖魚,簡直感到慘不忍睹!
係時候由我呢位cooking mama出手教怎樣煎好呢條魚了!

煎魚的秘訣是:鍋要清潔乾淨,然後放火上燒紅,下油,再等油燒熱,魚抺乾水後下鍋,待一會兒,收慢火。即是慢火煎魚是也!



煎魚時不可心急,要待一面完全好了﹝煎好的魚是不大黏鍋的﹞,才可翻過煎另一面。


請看,一碟沒甩皮甩骨的煎魚便完成!


大頭仔,請交學費!(^o^)

16 則留言:

  1. 哈哈!cooking mama 出手,我都係出街食算喇!我畀 95 分你喇!
    我唔食煎紅衫魚架,下次你示範另外的菜式我才交學費喇!^t^

    回覆刪除
  2. 條魚煎得好靚,肯定外脆內軟,讚!
    呢個大頭仔揀飲擇食,劉鄧mama唔好收佢為徒唧!

    回覆刪除
  3. 紅衫魚包保唔喺養魚,咁好味都唔食?

    呢排天口熱,已經無乜胃口,去到街市,想買豬肉無乜得揀,想買菜,又爛又貴,買魚又撞正休漁期,都唔知食乜好,真是難為了煮婦!都係出街食算吧!

    回覆刪除
  4. 昨日在惠x買了一斤北京菜芯,又嫩又甜!不過就勁貴~每斤$24.9!

    回覆刪除
  5. 如果係蒸我或者會食……
    其實點解紅衫魚唔可以養呢?
    $24.9 一斤北京菜芯?是有機的嗎?
    今晚買了椰菜,簡簡單單咁炒個麵吃。

    回覆刪除
  6. 貴得來食得到還好!
    我試過買回來煮好後,三個人每人夾一箸後,成碟原封不動!

    回覆刪除
  7. 好似話紅衫魚是深水魚,所以唔可以養!

    回覆刪除
  8. 唔記得係咪有機菜,聽日再去睇下先。

    回覆刪除
  9. 真的是深水魚嗎?咁點解咁平既?

    回覆刪除
  10. 煎完再加些番茄煮一煮,perfect!

    回覆刪除
  11. 看了~菜芯是"冇機"菜,寫著"北京優質菜芯",今天仍售$24.9;北京芥蘭售$21.9,同樣巧貴!

    回覆刪除
  12. 喂, 人人只顧睇條魚 (的確真係煎得好靚), 劉鄧用個隻鑊都好似係靚野, 不是一般的生鐵鑊, 名牌乎 ?

    回覆刪除
  13. Galaxy,
    我個鑊是美亞陽極鍋,四百元樓下,不太貴,和一般生、熟鐵鑊差不多用法,但它的特點是較少油煙,煮餸時沒有鑊「撈」,豉油、糖等只會黏在鑊上,不容易鏟起,比較健康!

    回覆刪除