星期六, 7月 28, 2007

蝦蟹合戰@容龍

約了很久的姊妹飯局,終於揀了在容龍。
真好!可以品嚐我最愛的砵酒焗蠔!



豉汁蟶子,鮮甜彈牙。


芝士焗龍蝦,有別於一貫整法,本地龍蝦開邊,將拌了牛油的芝士粉舖上面,放入油內炸熟。


海龍王湯,非常清鮮,多得經理加料,平時是不見有瀨尿蝦的。



食客某某order的重頭戲 - 黃油蟹,可惜這晚我卻無福消受!



據食客某某所品評,蟹蒸得過火,令膏變硬,但肉質尚算鮮甜。

跟著是我最期待的主角出場 - 砵酒焗桶蠔,久違了!老朋友!


原本還有煙燻鯧魚拼沙律,可能經理認為我們只得三人,一定吃不完,所以沒給我預留。


飯後甜點加鮮果

這天中午吃了一碗不潔的炸醬麵,肚子不斷在抗議,面對美食,也不敢開懷大嚼,真是一大懲罰!

17 則留言:

  1. 唔緊要,下次再食過。不過夏天飲食還是小心為上。

    回覆刪除
  2. 是啦, 尤其是海鮮類呢!
    劉鄧應是容龍的熟客仔來吧?

    回覆刪除
  3. 意粉,
    你提到的止肚瀉靈藥叫甚麼名wa?
    我走到藥房又忘記了!
    這兩天肚子依然在作反!>_<

    小妹,
    我不是熟客,只是舊同事的親友在那兒上班,而公司同事又久不久會一起去食飯而己。

    回覆刪除
  4. 對呀, 快點康復吧!

    晌日本一個人吃, 不停吃又要保持戰鬥力是不容易啊! ^.^

    回覆刪除
  5. "面對美食,也不敢開懷大嚼,真是一大懲罰!"

    係呀, 特別係人地好開心咁係度食, 你會覺得自己好可憐.

    你有冇試過五寶丸呀? 惦架播!

    回覆刪除
  6. 不過我還是建議你去看醫生,順便配些平安葯作旅途傍身吧!

    回覆刪除
  7. 好想去食啊!不過好遠好遠呀!

    快啲好返喇,你要去日本大吃大喝之餘,仲要有足夠體力抬幾箱白桃回來架!^t^

    回覆刪除
  8. 贊成 maymay 的話,影響了日本之行就糟糕。

    回覆刪除
  9. btw,黃蓮素片是針對吃了不潔食物引的的腸胃不適,很有效,中醫知我常北上工作,叫我買定傍身,最好進食前吞兩粒,有保護和預防作用。

    回覆刪除
  10. 今天已經沒事了!
    想買來看門口的!

    回覆刪除
  11. 您好呀~美食當前呢~
    很高興光臨您站.
    雖然我沒有幅吃到,您吃的開心~
    日本語能力試希望取好成績呢~
    見到您旁邊還有6日去日本旅遊?
    未知去那城市玩一玩咁呢?

    回覆刪除
  12. 紗繪,
    歡迎!歡迎!
    有時間多些上來坐啦!
    我5號出發去名古屋、白川鄉和金沢這條線,有關資料和行程將會在以下網址發放:-
    http://lau2tang082007.blogspot.com/

    有時間請參觀和畀些意見啦!

    回覆刪除
  13. 睇到流口水啊,尤其係那碟蟶子... 記得細細個時父母帶我去容龍我就好開心,但已完全冇印象那是一個甚麼地方,原來而家變成左特色海鮮菜館,有時間真係要去試試!(你似乎係熟客,撻你朵會唔會有著數?:D)

    回覆刪除
  14. Ray,
    我不是熟客,只是舊同事的親戚在此辦事,我託他訂位而已。
    容龍的水準好參差,食過唔好千祈唔好罵我!

    回覆刪除