星期三, 9月 27, 2006

營營役役

今早要到總部上一個「網上會計系統」新版本發佈會,如常地坐過海巴士到上環,路上很暢順,不到九時便在港澳碼頭下車。


今天的天氣真清朗,如果不用上班,坐在海傍看海,吹吹海風也蠻不錯呢!

如常地到西港城傍的Delifrance食早餐,離遠已見重門深鎖,怕又是敵不過以倍計加的租吧!
時間無多,退而求其次,便去了轉角的大家樂。
可能已到上班時間,人不太多!
看看水牌,便選了這個「有營之選」早餐:- 茄蛋麥包三文治(半份) + 牛油粟米 + 鮮奶麥皮 + 即磨咖啡,賣相與食味俱佳,即磨咖啡比Charile Brown Cafe的更合我意,這一餐好健康!



餐後怱怱攀過水坑口街,穿過荷李活道,到達會場時身體已開始冒汗!

負責發佈會講解是 I.T. 部的一位同事,看來程式也是由他負責編寫吧!一位出色的Programmer未必是一位出名的 Presenter,他的說話急促、咬字不清、音調沒有高低,加上糟透了的音響,我們幾乎被催眠了。難怪現在的中學課程內,加入了學生說話技巧和表達能力的訓練,看來實在有這個需要!
會後怱怱與Amy等人吃過午飯後便趕回公司!原因是上司於上星期通知我今天下午有高官探訪。怎料回去後,等了很久,還未見蹤影!於是便向上司查問實際到達時間,他此時才告知我高官因特發事情,已於日前致電通知取消探訪!唉~~

18 則留言:

  1. 大 x 樂有這樣企理的早餐嗎?印象中只有澆上橙紅色醬汁的腸仔!

    回覆刪除
  2. 那份早餐吃光了嗎?好大份,但有時候早上沒胃口,未到十點卻又肚皮響!

    不知怎的,我常遇上你今天碰見的那類 presenter。

    回覆刪除
  3. 宇宙大王,
    是大x樂新出的主打,有空可試試。十七塊錢,值!

    Wordy,
    麥皮食淨一半,好飽!你時常睡眠不足,那會有胃口呢?

    現在非常流行present,我以前只會收到一叠叠厚厚的文件作參考,現在動輒要去出席發佈會,明天早上又有一個。所以,有必要加強這方面的訓練。

    回覆刪除
  4. 我番工朝朝大家樂,已經超過五年,好悶!我嫌大家樂o既鮮奶麥皮味道太甜,我鍾意食鹹o既,而且雖然話係桂格麥皮,但口感麻麻,都係自己整o既好吃 ~

    去聽 presentation 咪當行開下,抖下氣囉。

    回覆刪除
  5. lau2tang,
    也許是吧,但週日、週一不回辦公室,可以多睡一點,雖然「補唔番」。

    supageti,
    如果個 presenter 表現還可以,去上上課確實有益身心。不然,不「釣魚」才怪 :)

    回覆刪除
  6. 剛剛吃了塊半厚切麵包,很滿足
    又要開工了!

    回覆刪除
  7. 我一定要食早餐o既,但齋食麵包我死梗!

    回覆刪除
  8. 大家樂個麥皮食過一次,係幾甜下,亦都試過大快活的,呢個反而可以自已調味。
    開會訓覺,我強項也。

    回覆刪除
  9. 有段時間大家樂都係俾客自己加糖嫁,後尾好似改左話桂格甚麼香滑配方之後就變成甜耶耶 ~

    回覆刪除
  10. 人人都說早餐吃麥皮健康,也試過,但覺得好飽。

    通常我番工個陣大家樂都未開門,好多年冇幫襯喇。

    唔知係咪訓得差/少,定係因為天氣轉,近排好容易「釣魚」……精神委靡……

    回覆刪除
  11. 麥皮在某方面對我功效顯著
    今早又驗證成功

    噢,失儀了 ^k^

    回覆刪除
  12. Wordy 咁早番工?你唔食早餐 ga?

    呢排我都好早瞓,但朝早起身時都係頭暈暈,應該係天氣轉,大家都悲秋啦。

    原來大頭仔抑鬱係因為 ....

    回覆刪除
  13. 呢個大頭仔真係幾核突 :P

    因為瞓得唔好,為怕搭車麻煩,又想多一點不受騷擾的工作時間,我通常六點半前出門,七點三前回到公司,會吃早餐,多數是如麵包。

    下午突然鼻水不止兼猛打噴嚏,唔知係鼻敏感定傷風。

    回覆刪除
  14. Wordy,
    你猛打噴嚏,是因為我今天的presenter開口埋口都話的文件、通告太"Wordy". ^-^

    回覆刪除
  15. 劉鄧今天還是上課嗎?

    wordy 七點三便回到公司
    那時我才預備出門
    早起的雀仔是否去捉蟲?

    意粉,我都估計唔到架 ~~~~

    回覆刪除
  16. Wordy:日日早餐在 office 食麵包,太可怕了!

    回覆刪除
  17. 我也是天天咬麵包啊
    日日大 x 樂 x 呀!

    回覆刪除
  18. 核突的大頭:

    才不會答你的問題呢。

    supageti:
    都慣左,冇乜感覺。星期六、日番工唔駛咁趕,咪係屋企食完包先行。

    回覆刪除