星期三, 9月 06, 2006

泥足深陷

原來昨天已寄到,只是同事太忙沒時間分派,延至今早才放在我的寫子桌上。
大頭仔,多謝你!這份禮物好「卡娃兒」呢!


你說得對!這份禮物的而且確令我的哈日病更病入膏肓!
這幾天我揭得最多的便是這兩本書了。




如果聖誕節可以成行,飛彈高山白川鄉將會是我的首選。
但有很多問題要解決。
例如:旅伴,我的家人似乎對鄉下地方不感興趣;而且Winnie聖誕節後要考試,需要時間溫習。
又例如:我已有兩年沒有和Winnie過聖誕節,她已有怨言並向我發了「旅遊警告」!
所以,現時我還在思想鬥爭中!

10 則留言:

  1. 為咗令你的哈日病病情惡化,今日我突然諗起十二月聖誕期間攞三日假又有成十日假咁濟,兼且會碰上四日日本假期,可以平住東橫 inn!如果成行,目的地會是京都!

    回覆刪除
  2. 都話勁過中o左情花毒嫁喇!

    世上無難事,只怕有心人!我(精神上)支持你o地!^^

    回覆刪除
  3. 你是過來人,斷估你都中毒唔淺啫!^^

    大頭仔,
    點解又去京都?冬天的京都無甚看頭!

    回覆刪除
  4. 上次未行夠,所以又想去囉!我諗有 d 雪都有 d feel ,不過就十畫未有一撇!

    回覆刪除
  5. 京都好少機會落雪,去年十二月關西咁大雪,京都都只是落了一、兩天!
    今天問了莫小姐機票,只出了聯合,星期一至四出發連稅共三千四佰多。

    回覆刪除
  6. 大頭仔不枉為'行家'! ^^
    c

    回覆刪除
  7. 咦,我食完飯都 call 過佢,佢話月尾先有價錢喎!

    小彭,我話“行”既意思即係“睇”,不過要睇當然是要“行”!^^

    回覆刪除
  8. 京都我都去過好多次,仲會再去,係百去不厭既地方!

    回覆刪除
  9. 劉鄧我睇你聖誕之旅係事在必行 ~ ^^

    Winnie 可以靜靜地專心溫書咪仲好!

    回覆刪除
  10. 大頭仔,
    我問嘅係去東京的機票,飛大阪的應未出。

    回覆刪除