星期日, 9月 24, 2006

幸運兒



今天是一個特別的日子,我選擇與媽媽和姐姐一起慶祝!
媽媽,感謝你將我帶到這世上,並撫養成人。有你和姐姐在我身邊守護,我確是一個幸運兒呢!
媽媽、姐姐,下一世我也要你們成為我的家人!

7 則留言:

  1. 或許遲了,但是

    生日快樂! ^_^

    回覆刪除
  2. 我都遲咗,不過不知者不罪啊!
    生日快樂!祝你年年去旅行、月月遊日本、周周換電話、日日笑呵呵!
    最緊要身體健康!

    回覆刪除
  3. Happy Birthday !

    祝你身體健康、事事順利!

    回覆刪除
  4. 唔遲喎!我當行緊美加時間囉!
    好多謝各位!
    重有,原來東海堂的蛋糕好好味,又唔貴!
    大頭仔,你識做啦!Wordy的蛋糕荒靠你喇!

    回覆刪除