星期四, 9月 21, 2006

聖誕節再起行

一路心大心細,幾時去?那個機場著陸?獨自上路?猶豫不決!日遊事宜一直處於膠著狀態。
九月初以來已頻頻致電Priceline問機票!幾次問價後想立即訂講,最終都放棄!
終於來到今天有大突破,首先團友C打算和我一起出發,好開心!
二人同行,機票或套票選擇更多,經過一輪搜索,發現國泰假期的三天套票十二月廿六日出發只加旺季附加費二百大元,除加送一千亞洲萬里通飛行里數外,還可免費更改回程地點,換言之,我們可以由名古屋入,大阪走,早去晚返。如無意外,這兩天便會落實訂購,看來我聖誕節又可以去覆診了!

10 則留言:

  1. 恭喜!

    我找不到團友,也是訂票一大麻煩呢。

    出發前會上載行程嗎?

    回覆刪除
  2. 當然啦!
    我希望可以盡快攪惦埋個行程!
    還有快快寫埋上次個遊記!

    回覆刪除
  3. 恨死我了!
    wordy ,孖我去啦就!

    回覆刪除
  4. 周身痕!

    再下個禮拜要同老細食飯,一定要投訴無假放!

    大頭,你想去邊呢?等你忙完個 project,十月頭傾下啦,好冇?

    回覆刪除
  5. 想去關西
    十二月底非常 perfect
    最多跟埋劉鄧去!
    下年另一壇野唔知會唔會捉我去
    係就四月前都無假放!

    回覆刪除
  6. 劉鄧: 如落實左, 不妨早D訂埋酒店!

    我幫朋友訂12/26出發大阪(CX PACKAGE), NIKKO OSAKA由20開始無房... 而SWISSOTEL12/31晚又無房... 不過名古屋方面, 可能會好小小!

    回覆刪除
  7. 到時又會撞口撞面都是自己人!

    回覆刪除
  8. ec2攪網聚喎,有興趣的快快上去投票!

    回覆刪除