星期二, 9月 19, 2006

悲哀




這一張遲了兩個多星期才追收到的員工紀錄表,本來是一張平滑的影印紙,現在變成了一張霉霉爛爛的、要用膠紙補洞的紙張,假如你是老師收習作,這張爛紙,你會收貨嗎?如果交貨者是一位已有數年教學經驗的女教師呢?
收到這表的那一刹,我感到很悲哀難過~~

6 則留言:

  1. Relax ~ 而家 d 後生做野係咁嫁喇 ~

    回覆刪除
  2. 明白你的感受,但換了是我,表面裝出 supageti 說的,內心就跟你一樣……精神分裂。

    回覆刪除
  3. 簡直就像我們小時候交的功課的模樣!
    嘩,劉鄧,咁你唔係有好多秘密嘢睇!^^

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    這些都唔算是甚麼秘密啫!而且我都無興趣!
    其實我個位就好似以前皇帝身邊的太監,無乜權力,但實情又要另一回事,逄人都要俾三分面。不過我好刻己,不會亂來!並不是一件好事,因為我既唔可以同人講,同事們又不斷向你打探,我佰覺得好煩!所以有時都好忟憎。

    回覆刪除
  5. 作為一個21世紀老師,
    已不可再有要求了!
    但求學生仔準時又交齊功課,
    我們已好辦事了~~
    真的世界變!!!!!

    回覆刪除
  6. ellen,
    所以我覺得自己是上一世紀的人,還未學懂將堅持與原則擱在一旁!

    回覆刪除