星期一, 9月 11, 2006

十劃未有一撇、唔知想去邊的行程

這兩日的天氣好清爽舒服啊!家裏的窗向北,打開它連冷氣也可省卻!
人在清風中,腦袋也較清醒!可以慢慢計劃一下我的遊日大計!
如無意外,我應該會孤身上路,去哪兒就還未有定案!
想陪老爺奶奶過冬至,再同Winnie渡過平安夜才出發,最理想的出發日期是十二月廿六日。
今天在網海四圍遊,還未找到我想要的機票!今年的機票比去年貴了很多,我翻查紀錄,去年21/12出發日航去大阪的機票,未計稅是二千一佰多。今年最平的要三千頭!
講來講去,究竟是我好想去旅行吖;還是為了在計劃行程的過程中令精神得到寄託呢,連我自己也混淆了!

6 則留言:

  1. 今年的機票貴了很多嗎?我從來未試過聖誕出埠,所以唔知米價!
    孤身上路?咁不如同囡囡去韓國啦!

    回覆刪除
  2. 點解唔同老公去唧?你咁鍾意浸溫泉,一個人去酒店會難攪 d 喎 ~

    聖誕節機票係貴 d 嫁 ~

    回覆刪除
  3. 我有時都好想放下所有東西然後逃跑....

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    囡囡聖誕節後要考試,行唔開!

    意粉,
    我老公不喜歡鄉下地方,白川鄉沒興趣,咁無謂勉強兼浪費金錢!而且他亦沒有太多假期!
    一個人去,好多溫泉酒店都不會接待,最壞打算,只浸日歸!

    Ah Ming,
    你講得啱!我現在就有這份不顧一切、不理後果的衝動,想做一個逃兵!

    回覆刪除
  5. 似乎你去意已決了!不過我都覺得有個伴一齊去好啲!

    回覆刪除
  6. 一個人去也很好玩的,不用擔心 ~

    回覆刪除