星期一, 10月 30, 2006

番茄火鍋@稻香

看見小妹大頭仔食番茄火鍋,即時毒發,速速走落樓下稻香解毒。





叫了花枝片、炸魚皮、芝士腸、蝦丸墨魚丸雙拼、本地手切肥牛及白菜仔共六碟。
湯底內有頗多牛腩和薯仔,牛腩雖然好瘦但食落鬆化,蝦丸及墨魚丸彈牙爽口,本地手切肥牛嫩滑,這餐吃得好滿意!
埋單$187連六枝可樂﹝九時後特價計﹞,超值!

10 則留言:

  1. 下一個毒發的可能是我!哈哈!

    回覆刪除
  2. 我也開始抽搐,但一個人又不會吃火鍋,看來還要忍耐一會兒。

    回覆刪除
  3. 咦?我好似未試過一個人食火鍋喎 ~

    回覆刪除
  4. OH~樓下就有稻香了~多麼令人羡慕! 我多是在家打邊爐, 很少在外邊食, 而家中負責洗碗的卻是我啦!

    回覆刪除
  5. 以前也會在家中打邊爐,但次次都食剩好多東西,所以現在多數出街食就算!
    我以前不喜歡打邊爐的,嫌浪費時間,但現在人老了,卻喜歡慢慢坐,慢慢食,與好友家人一路食一路閒話家常!

    回覆刪除
  6. 我不嬲都鍾意打邊爐,如果人多就係屋企好 d,如果人少就出去方便 d。

    回覆刪除
  7. 我都覺得樓下就有稻香很令人羡慕
    是你們一家三口的份量嗎?
    很想正正經經的打一餐邊爐

    回覆刪除
  8. 大頭仔,
    樓下是稻香也要等位o架,只不過唔駛行咁遠啫!
    是三人份量,稻香的食物碟頭頗大,所以好飽,最後連糖水都食唔落!
    點樣為之正正經經打一次邊爐呢?
    在家?出外?

    回覆刪除
  9. 有 d 想禮拜六打邊爐......

    回覆刪除
  10. 稻香就是元朗這間的火煱最好, 我也常去. 屯門呀, 銅鑼灣呀, 真的差得不得了.

    回覆刪除