星期一, 10月 23, 2006

玩物喪志

老公又病發!今次輪到買手機給Winnie.
Winnie用開的是 SE W800i,只用了一年。
現在這部是 SE W850i 3G手機,他真是病入膏肓!因為Winnie用緊的網絡是2G,他真是傻!
恐怕他下一個目標是我。
各方好友如有靈丹妙藥醫這病,請從速通知我!

10 則留言:

  1. 大人,我反對,玩物未必喪志!

    回覆刪除
  2. 下個目標可以是我嗎?我的範圍比較大。

    回覆刪除
  3. 大頭,你咪咁貪心!

    劉劉鄧,要轉移目標就轉到我吧,我還是 8210 呀,大人!

    回覆刪除
  4. 由得他買, 買都厭為止... 再轉售俾我地囉!

    不拘除成本, 全數撥歸哈日治療基金!

    回覆刪除
  5. 各位,
    我只是個小女人,大事小事都唔到我話事,所以你們找錯對象了。

    回覆刪除
  6. 小彭,
    手機日新月異,那會買到厭!
    另外,新機一買一賣起碼唔見一仟幾佰,有時更成張東京機票都蝕埋!真拿他沒辦法!

    回覆刪除
  7. 嘩, 一看部機的外型, 即刻引到我去SE的site查它的spec.但原來它的相機沒有auto focus的,可惜…可惜…都好既, 又可慳返了. 都係果句, 你的女兒真幸福!

    回覆刪除
  8. 我都想換機!

    充公他的零用錢,要寫詳細報告,說明錢的用途才發鈔便行了。

    回覆刪除
  9. 小臣,
    我兩公婆財政好簡單!
    家中開支各人負責一部份,剩下來的便是自家的零用錢!所以我既無家用,亦無從刻扣老公零用錢!亦因為這樣,我老公從來無錢剩,有幾多,洗幾多!

    回覆刪除