星期二, 10月 24, 2006

我不是一個人住

星期天行過影音店,買了這隻Before Sunset,至於另一隻Before Sunrise 則不見影踪!



好期待、好想看!但我不是一個人住,廳中的電視娛樂要迎合另外兩位成員的口味,房內的VCD機又壞了,看來,我要趁他們不在家,才能慢慢欣賞,這樣起碼要多等幾天!


剛剛上日本雅虎,見關東、東北有暴風雨,天氣似乎不大好,不知身在彼邦的貝拉處境如何?希望沒有太大影響吧!

18 則留言:

  1. 橫豎未有得睇住,不如買咗上集先一次過睇啦。hmv 應該仲有美版出售啊!
    想不到有些閒人的文章竟然會對其他人的生活帶來微妙的影響,很神奇。
    星期日在灣仔天地看到這兩齣電影的劇本只剩下三四本,那一刻竟然在想是否與某人有關。

    回覆刪除
  2. 去年我到東北的時候風和日麗
    轉眼又一年了

    回覆刪除
  3. 好多時,好多人,好多事,都成為滄海遺珠,有待別人發掘、推介!
    我前天在家看容祖兒、張信哲演唱會,張信哲唱了一首好好聽的歌,歌名叫眼紅館,我相信這又是一首滄海遺珠的作品!

    回覆刪除
  4. I mean:大頭,咁你幾時唱過我聽?

    回覆刪除
  5. 我邊豎識呀,意粉飲歌又唔係我飲歌。
    在伊沙貝拉之前這歌是意粉最 update 的歌嘛,意粉自爆嘅!

    回覆刪除
  6. 原來意粉的音樂品味是這樣的,撇除時間性,都有三分潮爆。

    大頭會唱歌嗎?他好像說話也有點吃力啊……(我在家,應該很安全)

    劉劉鄧,你也愛看文藝片麼?不過,Before Sunrise 雖然片長才 100 分鐘,但就係十足「口水片」,對白超多,夠精神才看。

    回覆刪除
  7. 我其實在各方面都很吃力
    我只愛攤在沙發上

    回覆刪除
  8. 我只愛攤在沙發上

    就像那隻啤啤熊?而且最好有人替你脫鞋,捶背、按摩,消除疲勞,是吧,頭爺?

    回覆刪除
  9. 文藝片溫情嘛!

    My best favourite : -

    1. Sabrina (龍鳳配)
    2. Roman Holiday
    3. My fair lady
    4. Sleepless in Seatle

    我最喜愛的女星 : -

    1. 柯德莉夏萍
    2. 美琪賴恩

    除了文藝片,盜寶奪寶片我都好鍾意睇,尤其是奪寶奇兵系列,那時一上畫便撲去戲院!

    回覆刪除
  10. 各位:

    呢刻我最 update o既歌係鄭融o既「紅綠燈」。

    近年好少去戲院睇文藝片,最近鍾意o既係 Love Actually,都係睇 VCD。

    Indiana Jones,Star War,Lord of the Rings,Matrix 系列都是我的至愛。

    回覆刪除
  11. 係舊東家譯過新版的 Sabrina,Harrison Ford 演,難睇到無心機譯!

    兩個 Hepburn: Audrey 和 Katherine 我都欣賞。

    Indiana Jones 三集都喜歡,聽說要拍第四集了,還要福伯上天入水嗎?LOTR 當然好看,Matrix 只係「得」第一集。

    意粉好 In 呀,呢期我都幾鍾意《紅綠燈》 ^_^

    回覆刪除
  12. 我也喜歡舊版本的Sabrina多些!女主角相差太遠了!
    我有緣欣賞舊版本還是拜你舊東家所賜!

    回覆刪除
  13. Sabrina (龍鳳配)當年在戲院上畫,也不太好評,我鍾意 Harrison Ford,但都未去睇。

    「紅綠燈」呢期收音機日日播,好好聽,但硬係有 d 似曾相識之感。

    回覆刪除
  14. 小彭報導: 貝拉遇上美麗的紅葉, 不過天天下雨... 希望在明天... 未來幾天, 陽光返來了!

    報告完畢! (劉鄧, 見你提起貝拉, 立時發了sms...)

    回覆刪除