星期五, 10月 06, 2006

我是這樣慶祝中秋節的

今早上班前,專程繞道到菜市場買了些水果小吃回公司給同事分享。





中午時分,參加了Staff Club攪的中秋節大食會,又是眼闊肚窄,食物多到吃不完,要分派給同事攜走。 飽餐一頓的後遺症是非常口渴,幾乎想狂灌十枝可樂!


午飯後襯還有時間,便到附近的商場買些海味送給奶奶。

由於不用買菜做飯,可以安心留下工作,直至華燈初上,便搭乘西鐵到奶奶家。




奶奶家樓下張燈結綵, 好有節日氣氛!


奶奶家外望的月光,像一個光餅。

飯後坐一會,吃些水果,閒話家常,便打道回府。


回家路上,有清風明月相伴,好不寫意!

40 則留言:

  1. 劉鄧真是好媳婦。

    昨天中午公司也有 party,但我們是被遺忘的一群,不過就是被邀請,我也不參加。

    合作多年的供應商來請我和同事去飯茶,同檯皆是為人父母(由幼稚園到中五)者,所以話題全是在教養子女方面,我只有聽的份兒,唯有專心吃東西,所以吃得超飽!

    晚飯和娘家到外面吃,那食店是首次光顧,食物乏善可陳,但已很久沒有全家到齊,所以吃得很開心(尤其是父母親),盡興而回。

    回覆刪除
  2. 劉劉鄧:
    不知何解,我覺得你夫家樓下的佈置很有聖誕氣氛呢。

    回覆刪除
  3. 有大食會做乜唔預埋我呀?仲食唔晒添!
    昨天晚上有些微風,也有點乾,的確很舒服。

    回覆刪除
  4. 乜都叫人預埋你,去得食得咁多咩你,貪心!

    梗全舒服喇你。

    話時話,你已經騙取意粉的同情心得到了一盒月餅,難道下一個目標係劉劉鄧……?

    回覆刪除
  5. 你自己唔出街之嘛!

    對,下一個目標是要劉鄧請我吃名古屋的矢場とん!

    回覆刪除
  6. 點解劉鄧要請你吃名古屋矢場とん?

    回覆刪除
  7. 無呀,睇吓屈唔屈到劉鄧之嘛!

    回覆刪除
  8. 邊關唔出街事,我夠好多野想要,又唔見我開口要? :P

    回覆刪除
  9. 每逢月園之夜,我都會變身成.....

    回覆刪除
  10. 大頭仔,
    請你食名古屋矢場とん唔喺問題,不過你會唔會計錯數而因小失大呢?

    我都話Wordy最有正義感!

    意粉,
    我都覺得自己好好﹝大笑中﹞。其實我老爺和奶奶好痛愛我,我一直都當他們是我的父母親!
    我也覺得食飯時能夠全家人齊齊整整,是一件最開心的事!

    Ah Ming,
    睇怕變身成..... 是大頭仔多些!

    回覆刪除
  11. 劉鄧︰你肯請我食矢場とん,我即刻訂機票,唔好大我!

    回覆刪除
  12. edxfl︰想要的要開口呀,唔通要吓吓送到上門咩!

    回覆刪除
  13. 大頭仔,
    我是言出必行的人,如果26/12這一晚你在名古屋,我請你食Shabu禪的和牛+鱈場蟹Shabu放題,好嗎?
    Wordy你可有興趣參加呢?

    回覆刪除
  14. Quote : -
    "Wordy 提到...

    不知何解,我覺得你夫家樓下的佈置很有聖誕氣氛呢。 "

    因為要循環使用,合乎環保和經濟原則囉!我都覺得和去年聖誕節的一樣!

    回覆刪除
  15. 咦,燒埋憂鬱小生一叠喎!
    一於去盡啲啦!

    回覆刪除
  16. 大頭仔,
    我積極幫你找伴喎,你重要話我拉Wordy下水?
    人出豉油你出雞,如果Wordy 唔去,睇怕你隻雞都會好貴嘞!

    回覆刪除
  17. 嘩,我突然覺得自己「有 d 用」。

    劉劉鄧:
    你請果個放題齋睇名已經幾吸引,搞到我心郁郁!

    大頭:
    我要顧存形象,唔會隨便屈人既。但既然有你墊底,我都要問你攞番個蛋糕先得!

    回覆刪除
  18. Wordy,
    唔好睇名,睇相最實際!
    http://r.gnavi.co.jp/n011201/menu1.htm

    回覆刪除
  19. 劉鄧︰記住 print 定張 coupon ,成 6,300 yen 一位,特登買張機票過去都抵!

    wordy︰我會預備定一包有兩個嘅孖寶蛋糕。

    回覆刪除
  20. 係囉係囉!6,300yen連機場稅和燃油附加費都未夠,你認為抵就明天立即訂機票,來一個玉石俱焚吧!

    回覆刪除
  21. 孖寶蛋糕?你出手低成咁,連個咁正既放題都勾唔起胃口 :)

    劉劉鄧:
    睇黎真係幾鬼正。

    回覆刪除
  22. 劉鄧︰你名古屋入大阪出是嗎?那你是否早機去晚機返?名古屋早機要等台北喎。為左食放題,我已豁出去。死士二號準備好沒有?

    死士二號︰到時最多在名古屋的 fauchon 買件 cake 過你!

    回覆刪除
  23. 我買的國泰套票,名古屋入早上航班只得CX530這班停台北的機,無得揀!
    回程我則揀了由大阪起飛6:25p.m.的航班!

    回覆刪除
  24. 劉劉鄧:
    回程從大阪走要加錢嗎?
    我問過 CX 套票,出入時間同你差唔多,但在你出票後兩星期才問,已爆。

    大頭:
    邊個係死士二號?已有人選?點解要買 cake 過佢?補祝聖誕?預祝新年?

    回覆刪除
  25. 回程改大阪走,不用加錢,東京則加$150。
    我是九月廿五號當天才定位的,奇怪為何我會有位而你問卻得到回覆滿座!
    如果出入都是名古屋的話,可考慮安運滿Fun的套票,便宜300元一位。

    回覆刪除
  26. 其實我是問大阪三天兩夜的套票,然後再訂酒店,但套票無位,而現在還沒訂好酒店,要先定好行程再做,唯一擔心係除夕果晚好難訂。

    回覆刪除
  27. 除夕夜,大阪還好,京都卻是超貴兼選擇少!我好不容易才訂了加茂川館,一泊朝食付每人12,600 yen.
    如果訂不到國泰,日航天地也是個好選擇!27/12出發只加附加費$200。時間卻是晚去早返!

    回覆刪除
  28. 朋友訂了票,名古屋入、返,去程可能跟你一起,要再看清楚。
    除夕首選還是在京都,但房間難訂,傾向回名古屋或其他地方。希望這星期能搞定酒店,再研究行程、交通。

    回覆刪除
  29. 哈哈!事先張揚的反而未有定案!

    Wordy,
    今次行程想去那兒?

    回覆刪除
  30. 無論如何都要跑一趟京都,雖然到時候看什麼看頭。名古屋就看時間吧。朋友想去白川鄉,但我同事說冬天濃飛巴士(金澤往白川鄉方向)停駛,要再確認。
    有興趣住下呂的溫泉酒店,也可能去高山。如果時間不配合,或不遊鄉下,改去大阪算了。
    總之,還是充滿可能性。

    回覆刪除
  31. Wordy,
    其實我都好想聖誕節去這條線!下雪的白川鄉是夢寐以求的景像,我之前也做過資料搜集,以為1/12開始,濃飛巴士會停駛,但以下這個遊記,又推翻這個推論喎!
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!lzzs92ifHxk2MAxXRs3lf2FmzH86IA--/archive?l=f&id=26

    回覆刪除
  32. wordy 你唔等埋我!
    冬天的白川鄉和高山實在大美,不過很冷!
    實不相瞞......其實......
    劉鄧......

    回覆刪除
  33. 大頭:
    你牛龜咁大又怕呢樣又怕果樣,凍就著衫,有什麼好怕?

    劉劉鄧:
    好,會研讀一下那遊記。我也找到一些冬遊白川鄉的相集,那應該還是開放的,還得再找一下。同事說地方不大,一天就走完。不想趕著回城市,也可住一晚。

    回覆刪除
  34. 大頭仔,
    你左一句實不相瞞,右一句其實,究竟你想講乜啫?我一啲都唔明喎!

    回覆刪除
  35. 其實我真的很想吃那放題,最好就是由你和團友C請客!

    回覆刪除
  36. 放題啫,無問題!又唔喺要我條命,你落實的話再聯絡我啦!

    回覆刪除
  37. 你咪周圍屈人喇--雖然屈到都好著數--仲細咩,會俾人醜架。

    回覆刪除
  38. 大頭仔的行為活像是個討甜食的頑童!

    回覆刪除