星期三, 1月 09, 2008

打敗仗

前天臨下班,突然感到喉嚨灼熱乾涸,周身酸痛,心知不妙!
回家後,吃過晚飯,很早便上床休息。
昨早,一覺醒來,發覺情況絲毫沒有好轉,只好不情不願地去看靚仔醫生
羅醫生一看病歷卡便說:「差不多兩年沒來看我囉,成兩年無病過吖?身體真唔錯啊!現在還在學校上班吧?」
經診斷後,認為我只是上呼吸道感染,只要吃點消炎藥,多喝水,休息一下便成。

取過藥,盛惠110元!好平啊!此時才發現正門貼了一張紙,成人三天藥 - 110元;長者 - 70元。好一位懸壺濟世的醫生!
回家再查看所服藥物,消炎、胃藥、止痛和喉糖,沒胡亂開抗生素。
吃過藥,睡了一會,醒來已感到喉嚨沒先前的乾痛,真是「快過打針」。
我找到了一位我可信任的醫生了。

20 則留言:

  1. 咁似賣廣告嘅?
    $110 又真係好平喎!
    快啲好番呀!你要打波架!^t^

    回覆刪除
  2. 好嘢怕乜同佢賣廣告唧!
    今日好番好多la!

    回覆刪除
  3. $110好平喎
    尋日感冒菌入左肚,尋晚睇左醫生食左藥都好返好多~

    回覆刪除
  4. お大事に。
    唔係要返日本覆診咩?! 福岡好呀! ^^

    回覆刪除
  5. 西藥功效好似好快,但要小心食完晒藥又病番,依家 d 菌好厲害!

    回覆刪除
  6. 我都是剛剛才病好 ^^
    病最緊要休息充足, 另你的遊記給了我好多靈感. 十分多謝.

    回覆刪除
  7. 我的遊記給了你靈感;lala、小彭的遊記給了我靈感,週而復始,注定我們一年中要在日本的機場來來回回了。

    回覆刪除
  8. 小心身體,要保重呀!

    入正題,係唔係真係咁靚仔先?

    回覆刪除
  9. 三天藥只收110元?????簡直係我做細路仔時候的價錢!

    祝早日康服!

    回覆刪除
  10. 係呀唔好輕易食抗生素 !
    多用鹽水漱口剎菌

    回覆刪除
  11. 依排天氣反覆,好易病,飲多d水,食多d生果啦。
    有靚仔醫生睇,肯定好快d!
    話時話,我d咳成個幾月都未斷尾~

    回覆刪除
  12. 劉鄧好番未呀?

    師妹:我諗你一日唔番老巢,都會周身唔舒服 ~

    回覆刪除
  13. 今次的菌好厲害!
    昨晚再去見靚仔醫生,轉過的藥,之後便大昏迷,而家仲腳歩浮浮。

    回覆刪除
  14. 你呀、小病是褔、好好休息下喇!
    我估你都是日遊太疲累姐,乘機休息番下就無事,我上次都是咁…

    回覆刪除
  15. 休息多一點啊!

    um... 都係快d再去覆診啦, 佐賀牛梗係要去佐賀食啦... 復活節機位好爆呀!

    回覆刪除
  16. 領隊,今期《飲食男女》介紹城崎溫泉呀!睇完你就藥到病除喇!

    回覆刪除
  17. 謝謝各位關心。
    呢幾日就好似初生嬰兒般,一日瞓十幾個鐘,病總算瞓好了。

    大頭仔,
    我看過本飲食男女了,寫得好「行」啫,都無料到嘅!

    小彭,
    復活節機位好爆你都知,似乎你都check緊機位咁噃?

    回覆刪除
  18. 飲食男女點及得上你地個遊記呀! 你地d遊記係令人即刻想去.

    係同事book緊位, 要比附加費d時間都咁快要on waitlist喇!

    回覆刪除