星期四, 1月 24, 2008

行大運@Boxing Day

排球隊隊員聚會,有人話雀局,有人話到南丫島行山。
我話行山好,行山健康!可是,第二天便飛日本,還是行行山頂就算,方便解散嘛!
約了在中環遮打花園等,居然都仲有人不識路。
遲到大王又遲了四十五分鐘才現身,等到人齊已是下午二時有多。
行到附近的纜車站搭纜車,超多人!又花了大半小時排隊。上到山頂已是下午茶時間。


沿山頂步道而行,山下美景盡收眼底。其實香港也有很多美麗、值得我們遊玩的地方,只是我們忽略了。

這條環山步道平坦易走,個多小時便可完成。

行完山,醫肚時間又到。
飛的士落跑馬地街市,一個我從未到過的地方。

街市內的大牌檔竟然要訂座,招呼又在水準之上,真是想不到。

菜膽翅﹝要預訂﹞



椒鹽鮮魷﹝招牌菜﹞


黃金海中蝦


蒸扇貝


風沙雞﹝另一招牌菜﹞


竹苼炒鮮奶﹝賣相差,水汪汪﹞


荷塘豆腐


食物水準不俗,埋單約七百元,不貴,但吃完這餐後,我卻加入了「以羅」大軍。

11 則留言:

  1. Um(我又托下眼鏡)… 似乎食先係正題 … 哈哈 ~

    回覆刪除
  2. 我鍾意行山頂行落中環那段路,有山行之餘之後可以即刻行街!^t^
    煲翅好正咁喎!
    (呢排生活平淡沒題材嗎?不過我都係咁!)

    回覆刪除
  3. 意粉,
    民以食為天嘛。

    大頭仔,
    我唔識由山頂行落中環噃,搵次你帶路好嗎?
    煲翅真喺幾好,你都去試吓啦!
    呢排大腦閉塞,連遊記都無心機寫,真喺要搵啲嘢衝擊一下先得。

    回覆刪除
  4. 我又要食!!!!係咪仲有鮑魚鋸架依間?

    回覆刪除
  5. 萊少,
    我唔先喎,當晚的餸菜是同學發辦的。

    回覆刪除
  6. 以羅戰隊隊員報到!

    (托眼鏡)boxing day我都去左南丫島行山... 不過都係食行先啦...

    回覆刪除
  7. 要訂座咁勁,下次飯聚係咪可以黎呢度試下呢。

    回覆刪除
  8. Maymay,

    又遠又唔好坐,食完就要走,你諗過先好。

    回覆刪除
  9. 好呀,新年搵轉去行大運都好啊!

    回覆刪除