星期五, 1月 04, 2008

年末年始之旅2007 - 向美食出發 part I

一早起床,試了東橫Inn的飯團,便散步到大阪第一ホテル內的日產租車櫃台取車,過程非常順利。將梅田中津東橫Inn 的電話號碼輸入導航系統後,這個忽然而來的自駕遊,正式啟動。
在東橫Inn 取回行李,我們便向但馬出發。
由於我們在導航系統內選了「到著時間順」,所以車子一路在有料高速道路上行走。



一個又一個道之駅在我們的身邊略過,個多小時後,我們就在這個Fresh Asago道之駅停下休息。


這裏仿如小型街市,買的多是當地特產和食物,場外還有一個賣蔬菓農產物的地方,我想住在附近的市民,主要以這個駅站為他們的生活作補給。


旅程中第一罐熱騰騰的粟米湯,非常香濃。


買了些手信,仿似日本湯麵碗般大的巨型梨和一盒非常可口的黑豆即溶咖啡﹝之後,再也找不著﹞便再上路。


車行了差不多半小時,便到達了今次行程重點-和牛遊宴 ,但馬牛,我們來也!
店前放了一排照片,照片旁邊貼上了該牛肉的產地來源證明批號。

午餐有幾款,我們揀了但馬牛ステーキ(150g) + えびコース,連餐湯伴菜白飯,每位3,700yen。






12 則留言:

  1. 呢個車尾箱真係點夠你地放行李呀? :P
    嘩, 個道之駅好多野賣呀!

    回覆刪除
  2. 我去日本最喜愛吃牛,最愛自駕遊,最愛道之駅..... 實在太幸福了.

    回覆刪除
  3. 比你攪到我肚餓添。

    回覆刪除
  4. 點解件牛未煎前咁大舊, 煎完得咁少既.

    回覆刪除
  5. 粟米湯實在係驅寒良方! 好掛念佢!

    牛和蝦的質素如何?

    回覆刪除
  6. 呢個 fresh asago 真係好得,專登去都值得。
    每人 150 g 但馬牛對我同司機嚟講一啲都唔夠喉,每人 600 g 就差唔多。
    我詞藻貧乏,除咗好食之外我唔識得點樣形容,留番畀網主解答喇。

    回覆刪除
  7. 每次去日本,我都非常熱愛行當地的街市、超市或食品市場,可以留連甚久!

    件但馬牛計落雖得5-6oz,但望落好厚身好大件咁喎!

    回覆刪除
  8. 呢個 fresh asago 可能去唔到第2次lu

    回覆刪除
  9. 小彭,
    好明顯喺我畀日產個網頁誤導租錯車囉!
    好彩我地得四個人,可以將一件細行李放在車廂內。

    Wendy,
    件牛扒是四人前,足有600克。
    另外在煎牛扒時,廚師會將帶肥膏的肉切出,之後連芽菜一起炒,所以好似好少咁。

    貝拉,
    自駕遊真是一條不歸路。

    意粉,
    真喺好開心!
    好快又輪到你了!
    你最近一定很忙了,怕且還未開始搞行程吧?

    小儀,
    個蝦爽口彈牙,就謹此而已,可能是急凍貨色吧,但個忌廉汁又好得喎!
    牛肉是入口即溶,不需怎樣咀嚼,滿口油香,可惜肉味較神戶牛淡,價格卻較高山丸明的飛驒牛貴,如此計來,最抵食是飛驒牛了。

    rempei,
    我都好鍾意行百貨公司地庫嗰兩層,實唔會空手而回。

    大頭仔,
    唔夠食就出聲加碼嘛!
    但對我來說就剛好,我覺得它的份量同神戶小妹牛差不多。

    Ellen,
    希望在人間!
    下次兜路都要去!但可唔可以將麵包頭三位店都納入範圍呢?

    回覆刪除
  10. 最近工作好忙,夜晚無咩 mood 寫野,平日就睇電視(野蠻奶奶同新人王都幾好睇吖 ~)放假就煲碟(前排煲沙鍋,依兩日煲花師奶)。^_^ 上個月 book 好機位後,已搞好大行程,連車同酒店都 book 好晒,等農曆年假時左研究詳細行程。

    回覆刪除
  11. 自從讀了日文同愛上寫blog,
    我無睇電視好耐喇!

    回覆刪除