星期三, 1月 30, 2008

矇査査換手機

Winnie想換手機很久了,當她看過由英國回來渡假的同學所擁有的Sony Ericsson W910i Havana Bronze,便鎖定以此為目標。前幾天香港終於有售了,小妮子滿心歡喜地帶著爸爸去購買。





在等候店員為新機set up期間,無聊的我惟有在櫉窗前蹓達。咦!這個電話頗輕巧,顏色又合我心意,加上店員和Ming的慫恿,於是便將現有的trade-in換了這一部。整個過程中我完全沒留意這手機是甚麼型號,有甚麼功能之類。


直至某一天,我在意粉的網誌上看到,她用SE770i手機攝下的照片,我才驚覺自己的電話原來是同一款型號,朦査査之下加入了「擁有電話功能相機」一族,但到現時為止,我還沒用過這手機拍照呢!

10 則留言:

  1. 又真係幾矇,哈哈!

    最近好少睇手機添,得閒要去惡補下 ~ ^_^

    回覆刪除
  2. 做你地一家人生意都夠啦,電器舖想唔發都幾難!

    回覆刪除
  3. 我地同款同色,拍照很容易,近來也有點冷落了 DC。

    回覆刪除
  4. 我都有成日行電話鋪呀,份人又矇查查,又唔見我成日有新手機?

    回覆刪除
  5. 我都有hello kitty電話座哦, 不過是大d果款.來電時會閃燈同kitty會跳芭蕾舞的,你個係唔係呀?

    回覆刪除
  6. 小妹,
    個hello kitty電話座是隨機附送的,kitty是黏緊個座的,我見有個位入電池,但未試過,唔知會唔會閃呢?

    大頭仔,
    你小事糊塗,大事精明嘛。

    Wordy,
    咁見到你時,我咪要收埋個電話,否則調亂了畀你知道我的秘密,就弊喇。

    回覆刪除
  7. Hello Kitty 電話座有兩款,即係小妹講果個同你張相果個(來電閃燈),乜唔係包埋電嫁咩?

    回覆刪除
  8. 意粉,
    個座無包電池喎,所以我唔知道來電會唔會閃囉。

    回覆刪除
  9. 咁孤寒?我 d 送晒俾人所以唔曉得究竟有無包埋電。:p

    回覆刪除
  10. 我都係鐘情紫色電話多d.

    回覆刪除