星期二, 1月 01, 2008

夢幻組合

剛下機,很累,但仍然撐著,為的是要搶先報導這次夢幻之旅。
今個旅程成就了一個夢幻組合:技術精湛、風趣幽默、令人充滿安全感的司機,眼定定、唔敢瞓、幫我們努力尋找寶藏駅站的領航員,和忽然像日本人上身了的日語翻譯員。如果沒有他們,這個旅程絶對絶對失色不少。

由原先以火車為主要交通工具到忽然來個自駕,只是短短五日間的事,臨急臨忙就只訂到這架日產房車。
除了行李箱不太足夠外,四天內行了差不多五百公里,用了不到500元港幣的汽油,真是沒甚麼可投訴了。



所吃到的和牛,一餐比一餐精彩,那種入口即溶的幸福感覺,到現在仍在我腦中盪漾著!


吃極不完的松葉蟹。


此外,更要謝謝我的攝影老師Ricky,沒有你的隨團教導,我又焉能捕捉到如斯美景。


又一次在心靈上、物質上滿載而歸!
謝謝你們!
期待著下一次夢幻之旅!
もういちど、お願いします。

16 則留言:

  1. 好快喎~~
    我不是1回來掛住執行李,應該可以第1呀~~

    回覆刪除
  2. 恭喜你有一個愉快開心而又滿載而歸的假期! 好羨慕啊!
    租車, 個行李箱真係好緊要架, 我就鐘意揭背的, 易放D! ^.^

    回覆刪除
  3. 歡迎回歸,新年快樂!
    這個夢幻組合好強呀~
    咁多手信,唔知邊份係我嘅呢呵~ ^0^

    回覆刪除
  4. 似乎莓一衣和芝士蛋糕已經平平安安入咗雪櫃喎!
    見到盤松葉蟹,我覺得辜負了牠們!

    回覆刪除
  5. 開開心心ge旅行, 真係好值得回味架!
    祝你很快又再來一個愉快旅程.

    回覆刪除
  6. 張風景相又真係好掂哦,看得出取景是經過細心觀察的.期待你們的遊記繼續出籠!

    回覆刪除
  7. 嘩你識變魔術?點睇都睇唔出原來裝咗咁多嘢!

    回覆刪除
  8. 俾雪追?係咪即係你地走左 d 雪先黎呢?

    回覆刪除
  9. 我地早咗兩日,又或者咁講,啲雪遲來了兩日。

    回覆刪除
  10. Maymay,
    你是但揀一份啦!

    小彭,
    原來我上了一輛瘋狂購物車,下次都喺租架七人車好啲。

    大頭,
    喺喎!苺一衣同芝士蛋糕唔記得入鏡添!
    今天Winnie帶了一盒苺一衣給她的上司say farewell, 他試食完便笑笑口話我害佢,又多一樣必買手信。

    Joeyee,
    好快又到你出發啦!
    我在此祝福你也有一個愉快充實的假期。

    小妹,
    就只有三幾張見得吓人而已!
    嚟緊呢幾日要追番的日文功課,睇怕無乜時間寫遊記了。

    Roy,
    啲雪見你呢個帥哥唔出現,佢又玩失蹤囉!

    意粉,
    真聰明!
    搞到有人話不如花幾個鐘頭時間,揸車番轉頭影相添。

    回覆刪除
  11. Ah Ming,
    我未算利害,有大頭在,我極其量都喺排第二喳。

    回覆刪除
  12. 好鬼羨慕你地,好期待你們的遊記!

    回覆刪除
  13. 與友一起旅行真的很開心...收獲也頗豐富呢

    回覆刪除