星期二, 1月 08, 2008

年末年始之旅2007 - 第三天城崎散策

鬧鐘準時在六時四十五分響起,可是司機要懶床,最後遲了將近四十五分鐘才到御所の湯梳洗。 這個湯場外型標緻獨特,不知情者還以為入錯了廟宇。

這湯的泉質為盬化物,泉水很滑,難怪有美人之湯的稱號。浸後身上有陣盬腌後的黏黏感覺,果然貨真價實。

(相片取自官方網頁﹞

由於很趕忙,怱忙間沒與團友約好回程時間,我們惟有在大堂的休憩所等候。等了差不多二十分鐘,發覺不對勁了,此時,連湯場的工作人員也察覺到我們在等同伴,便告訴我們,團友早在二十分鐘前已離開了。交談間,司機哥哥已在門口出現回頭接我們的!

是日早餐,清清淡淡,很不錯。不吃魚的,魚被換成甜橙半個,風馬牛不相及,搞笑!


湯豆腐,豆味香濃,但真是量多了點。

席間的笑話是:「納豆有一股臭『襪』/『麥』味」!

早餐後見時間尚早,雨亦停了,便提議換上浴衣在旅館門外拍照留念。


為配合情境,憂鬱小生出現了!


飄雪下的大谷川,會是甚麼光景呢?就早了一天,真可惜!



回旅館退房,與宮田老先生告別後,取回車子,便到車站附近逛街。


年近歲晚,又是星期六,很多客人專程駕車到來選購海產回家與親友共享。



逛了一會,見時間不早了,便驅車向天橋立方向出發。
這程只需沿國道行走,沿途風光明媚,見風景合心意的,便將車停下來,拍拍照,蹓躂一會,才再上路,充分領略到自駕遊的自由和樂趣。






車子經過久美濱某碼頭,這裏風景如詩似畫,人跡罕至,雖不是甚麼名勝古蹟,亦足以令我們樂上半天!這裏是整個旅程中,我最喜歡的地方!

14 則留言:

  1. 笑得我吖…
    納豆、是我話過以後都唔會再掂的食物!

    回覆刪除
  2. 哈哈~~背影~~好得喎
    我都估到邊個傑作~~嘿!^^

    回覆刪除
  3. 有憂鬱小生又有兩位影后!

    回覆刪除
  4. 日本市場裏的海鮮,幾時都係咁吸引的!有無食?

    回覆刪除
  5. Um … 似阿叔多過似憂鬱小生 … 哈哈 … 速逃 ~

    回覆刪除
  6. Rempei,
    時間太少,沒試!
    原先安排在這間海中苑食魚生飯的,亦即是相中賣海鮮的二樓,但最後卻去了食但馬牛。
    http://onsenyado.sakura.ne.jp/kaityuuen.html

    回覆刪除
  7. 嗚,畀人話阿叔,不過我又真係阿叔喎!
    網主,你侵犯咗我個肖像權喎!^t^
    我仲記得在御所の湯擦牙洗臉。

    回覆刪除
  8. 晨早浸湯梗擦牙洗臉啦~~
    話時話,你件溫泉和服裏面件衫係咁著呀??

    回覆刪除
  9. 憂鬱小生下次扮行緊扮移動中嘛, 型d架, 信我啦!

    回覆刪除
  10. 件底衫廢事除呀,咁趕!
    團友冇我的背影照咩,要出動我正面提高收視!^t^

    回覆刪除
  11. 我見張相影得比真人還要上鏡,咪照出街囉!
    我呢度不嬲都無乜收視率o架喎,所以我唔會專登搵嘢搞!

    回覆刪除
  12. 納豆啱我,有冇人可以話我知,呢碗納豆好唔好食?

    見到憂鬱小生,我即時笑左出黎(係有聲果隻)^o^

    件浴衣d色好沉,唔係幾靚噃~
    不過著住浴衣行温泉街,又真係好有feel。

    自駕遊實在好自由,羨慕死我~

    回覆刪除
  13. 代答~~
    納豆冇人食過,唔知好唔好食。
    件浴衣確實唔係幾靚,人地個D靚好多!

    憂鬱小生~~
    件底衫都唔除,唔係幾專業喎!

    回覆刪除
  14. 係喇,其他旅館嗰啲靚好多呀!

    回覆刪除