星期二, 1月 15, 2008

年末年始之旅2007 - 海鮮會席料理

下山後,回到碼頭附近,吃過一個精緻的下午茶,逛一輪手信店,便回旅館去。


回到鳥喜,浸過家族風呂,便大模施樣等吃晚餐。

訂餐時考慮過,靠山吃山、靠海吃海,既然天橋立近海,揀選魚生海鮮為主的套餐一定錯不了,更期望這餐能為團友帶來驚喜。豈料,臨出發前,才知道有團友是不吃魚的,真是晴天霹靂,但心下盤算,通常的會席料理頂多只有兩三樣菜是與主題有關,總會有其他食物可以讓團友飽肚的,怎知,我又估錯了!
這餐是切切實實的全魚宴。

餐前酒


魚生


魚肉沙津


魚肉蒸蛋


炸墨魚粒魚球


煎魚塊


魚塊大根湯


寶樂燒﹝即盬燒海鮮﹞




蒸魚


魚肉餃


壽司


魚天扶良泡飯


甜品


當菜已上了兩三道時,團友還樂觀地說:「下一道菜一定是肉!」
在一次又一次的失望後,我再也忍不住,硬著頭皮向歐巴桑解釋,該團友不太喜歡吃魚,麻煩為他煮碗烏冬。
初初歐巴桑面有難色,還埋怨我們為甚麼不早些告訴他們預備。
更滔滔不絕地說,吃魚好,吃魚有營養,要團友學習吃魚等等。之後,更叮囑我們入住下一間旅館時,要預早告訴人家預備。如是者,每上一次菜,便重覆以上說話一次,既長氣,又搞笑!
沒多久,她真的為團友送上這碗熱騰騰的椎茸雞肉湯烏冬。


全魚會席料理,我還是頭一次遇上!真搞鬼!

14 則留言:

  1. 靚靚女將?係味又高又瘦架?
    呢餐其實好好食架,可惜我地之前食咗件 cake !
    個家族風呂好正啊!你有相嗎?

    回覆刪除
  2. 照計會有張菜單講有乜食架?

    全魚宴,對我黎講都有d悶喎......

    回覆刪除
  3. 萊少,
    我有睇過菜單,但都無想過「お任せ」是只有魚!
    http://www.meitenkan.com/toriki/plan03.htm

    回覆刪除
  4. ケーキはおいしいそうです。
    都有蝦有海螺啦...

    回覆刪除
  5. 碟碟都魚,真係'漏'到上心口!
    件cake好似好得咁喎~

    回覆刪除
  6. "美味しい天然魚介類を満喫ください。"
    嘿嘿......今次領隊要扣分lu

    其實依個plan既價錢都ok喎~

    回覆刪除
  7. Roy,
    這句的意思是請享用美味、天然的海鮮,都無話到除了海鮮,無其他嘢食,通常呢啲網頁都只會講個main dish,好少講埋個 side dish,今次真是死得不明不白囉!

    回覆刪除
  8. 意粉,
    招待我地位女將年紀好大,不過打扮得體,唔知是否你講那位呢?

    大頭仔,
    意粉個遊記有影到個家族風呂。

    回覆刪除
  9. 靚靚女將是位中年女子,個子小小的,穿著 elegant 的和服,舉止態度很優雅,我入住第一天晚飯前她曾來打招呼,之後曾在旅館門口碰到穿著便裝的她。

    回覆刪除
  10. 意粉拍的很清,我拍的很多水氣啊!
    同埋呢,門口話畀人聽有冇人用緊嗰塊牌依家有英文呀!

    回覆刪除
  11. 全魚宴又真係幾悶.
    飽吾飽?

    回覆刪除
  12. joeyee,
    飽到食唔哂。
    不過真喺有的寡!

    意粉,
    我諗你講那個女將是第一天幫我們check-in那位,她那天著便服,所以不太起眼。
    除了英文,還有中文,可能是怕外國人搞錯了撞入去個家族風呂啦。

    回覆刪除