星期三, 6月 07, 2006

暑期工(Part II)

Winnie前天終於收到 i-cable的電話,叫她今天上班。這事令她樂不可支!既可告別無事可做的生活;亦讓她有機會一試上班生涯,而且還有收入。
我的想法卻是希望她在工作上遇上困難、挫折,讓她能從中學習如何面對,得以磨鍊!
幸運的事,就留待六月三十日,AL試放榜那天發生吧!

7 則留言:

  1. 劉鄧:Jason 留左咩 message 俾你能夠令你咁大鼓舞呀?我搵唔到o既?

    回覆刪除
  2. 其實你 d 遊記好多人睇吖,如果唔得閒咪慢慢寫 law,千祈唔好爛尾呀!

    唔好意思,留錯位添,嘻嘻!^-^

    回覆刪除
  3. Supageti,
    其實有你這位網友睇我的遊記,已經是一個好好大的動力和鼓舞了!
    Jason 的留言在我的前半生旅程(一)那一版。內容其實無乜特別,只是Timing 問題,加上這排心情差,所以感受份外深刻。

    回覆刪除
  4. 我都有追開架!

    換左版面感覺好精神,等我得閒又換先!

    仲有,乜依家高考六月尾就放榜架啦?想當年要七月頭架!

    回覆刪除
  5. 係!以前高考放榜日期通常是七月第一個星期五。今年開始提早一個星期,以便有更多時間給大學聯招辦事處處理入學申請。

    回覆刪除
  6. 劉鄧,女人心情總係起起落落,好難控制o既,諗吓下個月個 trip 會唔會好 d?

    回覆刪除
  7. 劉鄧言重了。不過有好的遊記我是不會放過的。

    回覆刪除