星期五, 6月 23, 2006

世界盃狂熱

世界盃,我對你又愛又恨!這兩星期,嚴重睡眠不足。暗瘡、黑頭爆發,元神時常出竅,魂遊太虚,做事沒精打采。這兩天更感到全身肌肉酸痛,兩邊肩膊像是被鎚子不停敲打。昨晚終於倒下了!晚飯後,便一直迷迷糊糊地睡,直至今早!唉!我真的是無復當年勇了!
雖然辛苦,但我還是會繼續撐下去!有誰會想錯過觀賞施丹、利維特最後一次代表國家隊的演出;朗拿度圓鼓鼓的身型仍能過關砍將,將皮球送入網;祖高爾妙絶施射笠死門將;以及神奇領隊希汀克發揮其神符奇技、運籌帷幄的領軍才能,帶領澳洲隊歷史性進身十六強!如果我錯過了以上總總,我會感到很失落!始終,盡管你是皇室貴胄,一生中能觀看世界盃賽事的次數不會太多!所以,我將不會容許自己錯過餘下的精彩比賽!

7 則留言:

  1. 保重啊!我捱左兩晚都頂唔順喇!

    我在你個信州夢飛行留唔到言,其實唔知點降所有 Yahoo blog 我都留唔到 ~

    回覆刪除
  2. 我試過yahoo blog,原來要有blog account 才可以留言!真麻煩!似乎在那裡開blog 唔係一個好的選擇!

    回覆刪除
  3. 我有 Yahoo A/C 都留唔到言,快 d 轉軚啦,無名小站都好似唔錯吖 ~

    回覆刪除
  4. 衰在我家這部新電腦不知出了甚麼問題,看不到無名小站上的照片,我攪了很久,也找不到問題所有!真氣人!

    回覆刪除
  5. 我將信州夢飛行搬了去sina,請再試試可否留言。

    回覆刪除
  6. 我屋企都睇唔到無名小站啲相,但公司就無問題,相信是 norton 個 firewall!

    回覆刪除