星期日, 6月 18, 2006

應酬

今個星期頗多應酬!上星期日舊上司嫁女請飲,席設香港文化中心映月樓。貴為美心集團旗艦店之一,水準確實不俗。最令我擊節贊賞的,是那味原隻鮮鮑魚扣鵝掌,鮑魚軟滑,鵝掌汁液豐盛,是我吃過最好的!



星期五晚,相約舊同事飯局,舊同事嗜蟹,選了美麗華酒店的「橫行十八」自助餐。










除了各式各樣的蟹料理外,還有海鮮爐端燒,甜品的選擇卻少得可憐,連我最愛的芝士蛋糕也沒有。是日臨近父親節,宴會廳幾近爆滿,要排很長的人龍才取得食物,實在沒甚麼興致,加上我會皮膚敏感,對蟹只能淺嘗即止,到最尾只覺半飽!

4 則留言:

  1. 我唔鍾意去飲,一來要花好長時間,二來菜色好「巷」,三來唔會好好食,你食到正野真係好運o勒!

    回覆刪除
  2. 有時有些應酬是無可避免的!我的舊上司第一次辦喜事,超緊張!四月頭晨咁早就 book 定我地的時間,重話唔會大排筵席,只是自己人坐低食餐飯,咁就無得推嘞!
    講真,今次映月樓的餸菜真的好!個個回來都大讚!有機會我都想試試他們的晚飯得唔得。

    回覆刪除
  3. 美麗華個自助餐....的熱葷我覺得幾好喎,話晒同樓上間東宮同一個廚房....比我再食多一次,我會留肚食的中式熱葷,的蟹反而普普通通,甜品更不屬強項...

    回覆刪除
  4. 依家 buffet 無芝士蛋糕好唔得喎!
    美麗華自助餐去過一次,仲係我請客,都幾傷!

    回覆刪除