星期五, 4月 10, 2009

有緣總能相會

昨天,因為逗留在Outlet的時間太耐,趕不到去二見的夫妻岩,所以今早check-out後,便開車前往。


之後,去了伊勢神宮同厄除町,參觀完畢,便直奔松阪午膳。


我們選了這間一升びん


吃燒肉,豈能沒有啤酒,但Ming因為要駕車,所以他那杯是烏龍茶。


松阪牛ハラミ ,這個最平宜,肉質軟滑,肉味香濃。


松阪牛カルビ,這個很多筋,我和Ming都不太喜歡。



松阪牛上肉 ,這個入口雖然滿是油香,但因為太肥,完全感覺不到是在吃肉。


將近吃到尾聲時,Ming突然怪叫:「你個friend!」
我們竟然又再在異地相遇!小頭,我和你真是有緣了!

別過小頭,信步回停車場取車,經過一間郵便局,便入內搜索意粉的手信。
我真幸運,今日剛好有新的郵票推出。


晚上,吃過晚飯回酒店,電視剛在播放新聞,今天原來是日皇明仁和皇后結婚五十週年金禧紀念。


我不禁在想 ,改在今天去參觀夫妻岩,又真有點特別意思啊!

11 則留言:

  1. Ming突然怪叫:「你個friend!」

    竟然係怪叫!!!!hahaha!!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  2. 同埋另一半去夫婦岩意義特別大~
    銀禧係25年,50年係金禧~

    回覆刪除
  3. roy,
    係喎~即改!
    另外,名古屋多啦到手了~

    妹妹,
    因為我背住門口坐,佢當時係咁話你個friend,我初初都唔明佢講乜~

    回覆刪除
  4. 駕車不飲酒精成份的飲料, 真是好榜樣 ^^

    回覆刪除
  5. 哈,咁有緣嘅~
    松阪牛上肉基本上係油嚟個喎!
    劉生多啲同劉太去旅行喇~

    回覆刪除
  6. 無 biru,ming 哥有少少 kawai 呢。多謝定先,幸運既好似係我喎,哈哈!

    回覆刪除
  7. 紅米奇,
    實情係我老公係唔多飲得,一啖都會面紅。

    大頭仔,
    講你都唔信,我同小頭住埋同一間酒店~
    昨早我們又在餐廳相見~
    劉生多啲同劉太去旅行喇~咁劉太咪少咗機會獨自去偷歡?

    意粉,
    唔使客氣~
    好吖~呢次的幸運就入在你的賬裏~

    Ah Ming,
    就係~

    Maymay,
    真係肥到漏,多一碟都食唔哂~

    小儀,
    可能是主的安排~

    萊少,
    唔使客氣,買到多啦給你個成功感係好大架~

    回覆刪除