星期五, 4月 03, 2009

愚人節禮物

愚人節的下午,我正忙得一頭煙之際,同事送來一個包裹。



易碎品?!是甚麼呢?打開包裹,還有一張帶著秀麗字跡的便條。




意粉,謝謝你啊!


最特別是這個水戶黃門印籠,簡直令我愛不釋手!

7 則留言:

  1. 師姐很有心哩~

    我成日喺公司都會幻想突然之間見到呀速遞呀姐~

    回覆刪除
  2. 早知果日 send 個詐彈俾帥哥啦 ~ :p

    回覆刪除
  3. 個水戶黃門印籠真係好靚啊!
    不過,其實呢,印籠係乜野黎架呢?

    回覆刪除
  4. 水戶黃門既令牌又幾正咁喎~

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    師姐送嘅禮物,你又收得少咩!

    意粉,
    我見寫易碎品,都有少少疑惑~

    Maymay,
    根據師姐所講,印籠係俾以前的官宦人家收藏印章或玉璽的,掛在腰間,人家看見個印籠外的標誌就知道印籠主人嘅身份。

    Roy,
    呢個真係好得架~

    大頭仔,
    炸魚蛋咁cheap,自己落K仔或7仔買都得啦~

    回覆刪除
  6. 我對印籠情有獨鍾主要因為讀書時睇過一齣青春時裝日劇,劇中第二女主角,係德川後人,個個叫佢做德川公主,佢隨身帶住依款印籠,但係裝住毒藥既,話家規係如果受到恥辱就用黎自殺。所以我一直以為係裝藥盒,直至睇到水戶黃門故事先知原來係用黎裝印章。

    關於印籠可參考:

    http://ja.wikipedia.org/wiki/%E5%8D%B0%E7%B1%A0

    回覆刪除