星期一, 3月 30, 2009

New York Cafe & Bar

排球組姊妹飯約,選了這間元朗人氣店,四人中有兩人臨時脫腳,最後變成兩美﹝!!﹞撐枱腳。
幸好早在兩個星期訂了座,否則一定望門輕嘆!
因為,在我們用餐的個多小時中,已不下見到五、六個單位沒預約的客人,在吃閉門羹。


餅乾條 ,香脆好吃。


菠菜忌廉湯,我嫌它不夠熱,味道則可以。


T-bone Steak,店員推介medium-rare,一刀切開中心部位呈血紅色,果然燒得準繩,肉帶著少少炭燒香味,好吃。


Rita的4oz.牛柳,亦是medium-rare,燒得剛好,肉幼嫰有肉汁,賣相精緻,份量對女士來說是剛好。


咖啡也不錯

人太少,胃口也不大,沒法多叫幾款試試,聽聞他們的意大利飯做得不錯,下次一定要試試。

9 則留言:

  1. 劉鄧一個人食 T-bone Steak,睇唔出喎 ~~

    回覆刪除
  2. 我地今晚嘅意大利飯就真係.......
    結果又浪費食物囉!

    回覆刪除
  3. 元朗咁多好嘢食架,下次我地入嚟帶我地去邊呀?

    係 maymay 大浪費咋!

    回覆刪除
  4. 意粉,
    $68一個晚餐set,塊T-bone會有幾大塊吖,食完我都唔覺得飽。其實最想試佢的premium steak,所以即時訂了今個星期五晚的枱。

    Maymay,
    意大利飯好蝦人整架,大埔間Oliva好似都整得幾好食咁,你去試吓啦~
    呢間Cafe我驚你會嫌迫~

    大頭仔,
    你入到元朗,可能會話都係食碟頭飯算囉,爭取時間吖嘛~

    回覆刪除
  5. $68一個晚餐set有如此出品,算係咁喇!抵食!

    回覆刪除
  6. 好唔錯噃!不過元朗 ......

    回覆刪除
  7. 薯嘜,
    呢個set我估你會唔夠喉~
    仲有,呢間店唔收10%charge

    lala,
    就係遠先至會咁平~
    而且呢間唔坐得耐,如果專登入黎,好可能坐車ge時間仲長過食飯ge時間。

    回覆刪除
  8. 下次叫埋我!
    雖則我吾太好西餐, 但我鐘意趁虛! ^^

    回覆刪除