星期四, 4月 09, 2009

大滿足

我今天玩得很開心!

大清早,取車時過程非常順利。


看到滿開的櫻花。


可以同小丸子打招呼


看到我最喜愛的鬱金香花田


吃了非常美味的矢場丼


同彭彭堂堂主等人在Outlet相聚一刻,交流遊日心得。



路過大型超市,買了美味的士多啤梨


以一萬円一位一泊二食的價錢,租住了這間向海的部屋

今天真的很高興及大滿足!

15 則留言:

  1. 約在outlet交流心得
    果然夠特別 ^^

    回覆刪除
  2. 小丸子同小玉好得意~~~~
    鬱金香好靚呀!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  3. 好高興真係見到你地啊!
    今日行到腳都就黎斷咁濟呀!

    回覆刪除
  4. 好嘢!你地見到面喇!
    小丸子同小玉好可愛呀
    同埋,矢場丼係喺 food court 嚟架?又有鰻魚飯嘅?

    回覆刪除
  5. 劉生似響北海道遇過o個o的熱心日本人!

    回覆刪除
  6. 有 Ming 哥同行梗係特別高興啦,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  7. rempei,個位型男你見過面架喇~

    依日真係超正喎,天氣咁好d花又靚~

    回覆刪除
  8. 紅米奇、Maymay, Amy, Winnie,
    四月份的長島花公園,絕對值得去~

    彭彭堂,
    諗番都覺得緣份好奇妙,個世界好似好細~

    老師,
    麵包超人都好靚啫~
    出年唔知係乜呢 ?

    大頭仔,
    多得你呢個經理人安排囉,我地先會見到~
    係food court, 個鰻魚飯唔係蓬萊軒~

    回覆刪除
  9. lala,
    佢似個怕羞佬多啲~

    意粉,
    彼此彼此啦~
    你都好開心啫~
    石頭都抬返一個返屋企~

    Ah Ming,
    希望你都就黎出發~

    Rempei,
    呢位係我大仔,下次上我屋企,我再介紹你識~

    萊少,
    日日都萬里無雲,曬到暈就真~

    回覆刪除