星期一, 4月 13, 2009

名古屋的精彩

很快又到了旅程最後一個full day,今天正好遇著週休二日,可以購買這個只需六百日元的一日乘車証,全日任搭地鐵和巴士,還有很多店舖和景點入場優惠,非常划算。



第一站,名古屋城 ,用乘車証有入場優惠。


這裏的櫻花已然開到荼靡,一陣清風吹過,落櫻片片,剎是好看。


名古屋城很快便參觀完畢,接著下一站是:德川園
園內的牡丹正盛開



這棵不是櫻花樹


是一棵花瓣很像菊花,叫「菊桃」的樹。


走走、看看,拍一下照,時光在不斷流走中~




不經不覺又到午膳時間,我們再乘觀光巴士到名古屋電視塔前下車,隨意鑽入Central Park 地下街,最後選了這間開明軒



開明軒プレート ,有蛋包飯,漢堡扒,炸蝦同可樂餅,還跟清湯,沙律同甜品,味道不錯,尤其是那個清湯,好像是用菇菌類煮出來的,味道很清鮮。

飯後我們分別參觀了Oasis 21名古屋テレビ塔



忽然想起意粉寫過的一句說話:「你站在橋上看風景,看風景的人在樓上看你。」

電視塔旁邊的久屋大通公園,是日本年青一代發明星夢的地方,

未來的天皇巨星各據山頭,盡情施展混身解數,希望能吸引到星探的青眼,可惜引來的,卻是兩個港燦的羡慕目光。
沿著公園大道,行行重行行,我們到了Lachic這個商場,發現一升びん新近在內裏開了一間分店, 怕松阪太遠而又想一試平價松阪牛料理的,這裏可算是理想之選。
商場六樓是旭屋書店,我當然不會空手而回了。


提著重甸旬的書籍逛街,我的能量急劇下降,原想搭乘地下鐵回酒店放下戰利品才去晚膳,就在行向東山線的途中,被我們發現了一間Pepper Lunch,很自然地便引領了我們的腳步。


飯後,回酒店吃過在車站買的蛋糕甜品,行程已到了尾聲。

11 則留言:

  1. 件蛋糕好似好正~~~

    By 維尼

    回覆刪除
  2. 又係非常好天的一天~
    以為會去埋犬山城~

    回覆刪除
  3. 行程都好緊密喎 ~~ 強!

    德川園好靚,中國古書既收藏好精彩,真係大開眼界。

    我晌法門寺都諗起過依首詩。^^

    回覆刪除
  4. 妹妹,
    蛋糕一般啦,pestal嗰件好食啲~

    萊少,
    去犬山城要另外買車票,唔抵!所以留番下次先去~
    今日名古屋開始落大雨嘞~

    意粉,
    真係行到我腳跛~
    無入到蓬左文庫,我以為係一般字帖收藏館,原來係寶,今次走咗雞添,下次補番。

    回覆刪除
  5. 吓?一升びん原來在榮有分店,早知去吃多一次松阪牛才回港!殘念...

    小頭

    回覆刪除
  6. 係pastel呀~~
    我都覺得落櫻係另一番美景!
    菊桃都好靚啊!

    回覆刪除
  7. 小頭,
    既然你有手羽先同松阪牛呢兩個目標,下次再去過囉。

    Maymay,
    你叻過我,我成日都打錯呢個字。
    仲有,老公食過pastel的餅都唔知幾鍾意,第二晚又想再買,點知夜得濟無乜款搵先到咗第二間。

    回覆刪除
  8. 當年我去德川園主要係想睇源氏物語绘本,但原來真品只於指定期間特別展出,平時只睇到複製品,而且數量好少,幾失望嫁,不過睇番啲珍貴既古籍都算係有番些少補償。

    回覆刪除
  9. 我覺得 oasis 21 好靚
    上次夜晚去行上去個頂
    望見電視塔好有日劇 feel~

    呢日真係好熱喎!

    回覆刪除
  10. 意粉,
    我昨晚睇番你個05年中部遊記,你都有提過,睇黎,都係要好鍾意日本歷史先會專程去參觀。

    大頭仔,
    我都幾鍾意名古屋,街道秩序井然,人又不多,沒東京的繁盛,但食住買無一久缺,而且仲俾東京便宜,係最衰佢熱過東京囉~

    回覆刪除
  11. 其實日本收藏既古籍大部份係來自中國,依啲書晌中國反而睇唔到 ~ 真諷刺 ~~

    回覆刪除