星期三, 4月 08, 2009

名古屋到著

日本時間下午八時,中部國際空港到著。 入境大堂只得小貓三幾隻,不到八點三便已取回行李,向名古屋進發,絕對是快靚正,難怪名古屋大使小彭特別喜歡利用這個機場日遊了。


坐上名鐵Sky Limited Express


原來可以將車票放在座位前面的特定位置,以方便車掌查票,我又做了一回大鄉里。
二十八分鐘後,名古屋到著。

今晚下榻的酒店就在太閤通Big Camera後面,東橫Inn新幹線口隔離。

房間算闊落,以7,200円一間雙人房,包輕便自助早餐計,是沒有甚麼可投訴了。

放下行裝,便向今天的重點出發。


每位網友吃完手羽先歸來,也極度推介這名古屋名物,如此美食,我又豈會輕易放過。




玉子燒,日本雞蛋,又豈有不好吃之理。


芽菜炒腸仔,日本芽菜爽甜,沒有一股青澀味,簡簡單單的一道菜,Ming吃得不亦樂乎。


相比下,這個炒飯便很一般了。


手羽先最後出場,一人前五枚,第一次落單時怕叫得太多,吃不完,所以只叫了一客。


結果是第一客未吃完,我們便已追加第二碟了!
幻の手羽先,果然名不虛傳!

9 則留言:

  1. 收到我隻貓呵?

    今日仲係前奏
    精彩的明天就出爐了~ :p

    回覆刪除
  2. 其實幻の手羽先似咩味呢?
    即是似邊隻我地煮d雞翼呢?

    回覆刪除
  3. 根本同香港個d無得比啦!

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    覆咗你喇~
    承你貴言啦~

    小妹,
    手羽先係乾身脆皮,一點也不油膩,面頭有點pepper同盬,好香,香港無乜雞翼係似佢~

    回覆刪除
  5. 我又要食雞翼!

    By 維尼

    回覆刪除
  6. 想起又流晒口水! 凍食熱食都咁好味!
    吾係淨係煮法, 雞翼GE肉質都吾同, 要親身試下至可以領會倒!

    E...劉鄧, 你幾點返到屋企呀?! 我係你樓下接你丫...

    回覆刪除
  7. 手羽簡直乾身又香口, 絕不覺肥膩
    掂掂掂!!!

    回覆刪除