星期二, 4月 14, 2009

鳥倦知還

行程最後一天,因為是搭早機,所以大清早起床後,便乘名鐵出機場。
在櫃位辦妥登機手續後, 吃過熱狗早餐,


我們便到處找手羽先。

然而,甚麼品牌的手羽先我也找到,就是沒有小儀想要的,殘念!


整個旅程都遇上好天氣,


但當我們飛到台灣上空時,天氣便明顯變壞了,機長還不時用廣播提醒乘客將會遇上氣流,請扣好安全帶,雖然如此,但飛行尚算穩定。
在台北等候轉機回香港時,見很多航班也因為大雨要延誤,我們那班機也遲了將近半小時才起飛。



香港時間下午四時,我們終於返抵香港國際機場,陪伴我返回玩實世界的,除了這多出來的七公斤行李外,還有滿腦子美麗愉快的回憶!

15 則留言:

  1. 哎呀~ 仲有7kg浄, 可以帶多d貨返來! ^t^

    回覆刪除
  2. 最緊要係有滿腦子美麗愉快回憶啦!
    旅程遇上好天氣就更加愉快咯~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,我地又係多左 7 kg 喎 ~~~ 不過行李重過你地 ~ 我地又係一路都話有氣流,駕機耐唔耐就震幾下,仲以為係 MU 啲機喳添 ~

    回覆刪除
  4. 都唔係買左好多0者~
    tomica車仔係明哥儲架?我以前都儲落幾十架(趁未轉made in china前)~

    回覆刪除
  5. 咦咦咦... 睇黎你無去樓上個層喎搵手羽先喎?! 我第一次去中部, 都無上check in counter樓上, 所以以為中部空港無野食又無野買.

    回覆刪除
  6. 就算怎樣不捨得旅程始終要完結的
    快張羅下一次行程啊!

    回覆刪除
  7. 好明顯,人在香港,心還在東瀛玩緊,「玩實世界」,呵呵~~

    回覆刪除
  8. 小妹,
    去得太密兼時間太迫,所以無乜點買嘢,我連百貨公司都無行過。

    Maymay,
    對~
    天氣真係好影響人的心情~

    意粉,
    咁蹺?!
    MU其實唔係咁差,起碼佢用ge都係新機~

    Roy,
    車仔係Winnie托我買ge~
    Somebody 係tomica車迷,不過老公都揀咗架可樂車。

    小彭,
    就是吧~
    早機就有呢度唔好,時間太急趕~

    Rempei,
    我等睇你個遊記~
    雖則我對立山黑部無乜興趣~

    大頭仔,
    我咪等緊你落order囉~

    大雄,
    唔好踢爆我啦~
    雖則個個都知我無藥可救~
    你都好似好耐無去東瀛囉,幾時帶埋溍溍去親子遊呀?

    回覆刪除
  9. 老師,
    你嗰份包起咗,睇唔到架~

    回覆刪除
  10. 快喇、快喇!(雖然快唔過阿萊)但地點都仲未落實......

    回覆刪除
  11. 哈哈~歡迎兩位日遊專家歸隊!

    回覆刪除
  12. 真係"鳥倦"?????
    哈哈哈哈哈.......

    回覆刪除